اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جمع زیادی از این تشکل

همایش جوانان جبهه پایداری خوزستان برگزار شد

خبرگزاری فارس: همایش جوانان جبهه پایداری انقلاب اسلامی شاخه خوزستان با حضور جمع زیادی از حامیان و اعضای این تشکل سیاسی در اهواز برگزار شد.

همایش جوانان جبهه پایداری خوزستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، این گردهمایی شامگاه چهارشنبه در ساعات پایانی مجاز تبلیغات کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در مسجد موسی بن جعفر (ع) واقع در کمپلو اهواز برگزار شد.

در این مراسم که به میزبانی دانشجویان دانشگاه‌های خوزستان برگزار شد، ناصر سودانی و شکر خدا موسوی از کاندیداهای مورد حمایت جبهه پایداری انقلاب اسلامی در انتخابات مجلس نهم از حوزه انتخابیه شهرستان اهواز حضور داشتند.

در این همایش با شکوه، حجت الاسلام عبدالحسین زکی‌پور دبیر جبهه پایداری انقلاب اسلامی خوزستان و غلامحسین الهام از اعضای شاخص این تشکل سخنرانی ایراد کردند.

لازم به ذکر است که جبهه پایداری انقلاب اسلامی در خوزستان از میان 14 حوزه انتخابیه در 6 حوزه کاندیداهای مورد حمایت خود را معرفی کرده است.

بر این اساس از حوزه انتخاباتی اهواز ناصر سودانی، جعفر فلسفی و سید شکرخدا موسوی؛ از حوزه انتخاباتی شوش سید راضی نوری، از حوزه انتخاباتی دشت آزادگان قاسم ساعدی، از حوزه انتخاباتی امیدیه، ماهشهر و هندیجان حبیب آغاجری، از حوزه انتخاباتی آبادان رضا شرفی و از حوزه انتخاباتی دزفول محمدعلی قاسمی از سوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان خوزستان معرفی شده و مورد حمایت این حزب قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول