اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 11 ماهه سال جاری صورت گرفت

رشد 37.5 درصدی اصفهان در بخش صادرات غیرنفتی

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار اصفهان گفت: استان اصفهان طی 11 ماهه سال جاری در بخش صادرات غیر نفتی 3705 درصد رشد داشته است.

رشد 37.5 درصدی اصفهان در بخش صادرات غیرنفتی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا همدانیان بعدازظهر امروز در کارگروه اشتغال استان اظهار داشت: سال جاری سال جهاد اقتصادی است: مجموعه مدیریتی استان از ابتدای سال جاری تا‌کنون در بخش‌های اقتصادی به میزان بسیاری رشد یافته است و اصفهان همواره در راستای فعالیت‌های اقتصادی فعالیت می‌کند.

وی اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته سهم کشور در سال جاری در بخش صادرات غیرنفتی باید 27 میلیارد دلار محقق شود.

وی به سهم استان در بخش صادرات غیر نفتی در سال جاری اشاره کرد و افزود: در حال حاضر سهم 2.5 میلیارد دلاری استان در بخش صادرات غیرنفتی محقق شده است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار اصفهان تصریح کرد: کشور در سال جاری در بخش صادرات غیر نفتی کشور در 11 ماهه نخست سال جاری بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در ابتدای سال 2.5 میلیارد دلار سهم استان محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه طی 11 ماهه ‌‌سال جاری کشور با وجود 37 استان در بخش صادرات با 24 درصد رشد مواجه شده است، ادامه داد: استان اصفهان نیز طی این مدت در بخش صادرات غیر نفتی 37 و نیم درصد رشد داشته است.

همدانیان با اشاره به اینکه تعهد اشتغال استان در سال جاری در بخش غیر مسکن 96 درصد محقق شده است، تاکید کرد: تعهد اشتغال استان نیز در بخش مسکن و غیر مسکن 99 درصد محقق شده است و اصفهان از استان‌های فعال در این بخش‌ها به شمار می‌رود.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول