اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره کانون کارفرمایان صنعت قم خواستار شد

توجه مسئولان به پرداخت جوایز صادراتی

خبرگزاری فارس‌: رئیس هیئت مدیره کانون کارفرمایان صنعت قم خواستار توجه مسئولان به پرداخت جوایز صادراتی شد و از کاسته شدن میزان جوایز سال گذشته انتقاد کرد.

توجه مسئولان به پرداخت جوایز صادراتی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، علی فراهانی عصر امروز نشست نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی با صنعتگران استان قم اظهار داشت: کانون کارفرمایان صنعت قم از 10 انجمن صنفی تشکیل شده است و هر کدام از این انجمن‌ها بیش از 200 عضو فعال دارد.

وی افزود: همچنین بیش از 20 انجمن صنفی حرفه‌ها زیر مجموعه کانون کارفرمایان صنعت استان قم مشغول فعالیت هستند.

رئیس هیئت مدیره کانون کارفرمایان استان قم با اشاره به وضعیت صنعت با توجه به شرایط تحریم و مشکلات به وجود آمده در بخش صنعت تاکید کرد: 2 هزار واحد زیردستی صنایع پتروشیمی در ایران وجود دارد که کل مواد اولیه واحدهای صنعتی در انحصار عده محدودی است.

وی با اشاره به اهمیت تشکیل شرکت‌های تعاونی تولیدی برای بهره برداری از معادن اشاره کرد و افزود: در زمینه صادرات بخشنامه جدیدی صادر شده است که بر مبنای آن صادرات متوقف شده است، البته قول‌هایی داده شده که در روزهای آینده مشکل صادرات برطرف شود.

فراهانی با اشاره به اینکه جوایز صادراتی سال گذشته در سال جاری کاهش یافته است، بیان داشت: این در حالی است که هنوز جوایز صادراتی پرداخت نشده است.

وی تاکید کرد: تشکل‌های صنعتی موجود در استان‌ها از تصمیم‌گیری‌ها در مجلس بیشتر استفاده شود، چرا که این تشکل‌ها درد صنعت را می‌دانند و با حضور در کمیسیون‌های مجلس می‌توانند در تصمیم‌گیری‌ها و حل مشکلات بخش صنعت نقش مثمر ثمری ایفا کنند.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول