اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان از بهارستان - 215

ولی نژاد: گلستانی‎ها همچون ملت ایران حماسه بزرگ خلق می‎کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: گلستانی‎ها همچون ملت ایران روز جمعه حماسه بزرگ خلق می‎کنند.

ولی نژاد: گلستانی‎ها همچون ملت ایران حماسه بزرگ خلق می‎کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام نورالله ولی‎نژاد در همایش آرامش خانواده در سایه‎سار قرآن که ظهر امروز در سالن تبلیغات اسلامی گرگان برگزار شد، با بیان اینکه عواملی که در زندگی باعث سلب آرامش می‎شوند باید آنها را از خارج کرد، اظهار داشت: همه تلاش‎ها در زندگی برای رسیدن به آرامش صورت می‎گیرد لذا اگر مسائل منفی را در زندگی دریابیم یقینا قدر مسائل مثبت را خواهیم دانست.

وی تصریح کرد: عواملی چون بیماری، اختلافات زناشویی و خانوادگی، همسایه بد و غربت سبب می‎شوند تا آرامش انسان‎ها دچار تزلزل شود بنابراین همیشه باید در کار خیر، بالادستی‎ها را نگاه کرد و در کار مادی نیز پایین‎دستی‎ها مورد توجه باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان تاکید کرد: برای رسیدن به آرامش اگر در آیات قرآن دقیق شویم باید همواره خود را مورد ارزیابی قرار دهیم، اشکالات خود را لیست کرده و درصدد رفع آن برآئیم و اگر نکات منفی در ما زیاد شد خود را محاکمه کنیم قبل از اینکه به حساب‎مان رسیدگی کنند.

ولی‎نژاد یادآور شد: قرآن باید وارد زندگی ما انسان‎ها شود تا طریقت راه را بیاموزیم، به دستورات آن گردن نهاده و فرامینش را چراغ راه خود کنیم لذا اگر در زندگی موفق به خواندن قرآن نمی‎شوید خود را با جریمه نقدی تنبیه کنید تا به خواندن قرآن مصمم شویم.

وی خاطرنشان کرد: در مورد مسائل دیگری که قرآن ما را از داشتن آن منع می‎کند همانند مواردی چون دروغ، ریا، حسد، کینه، تمسخر، تهمت و غیبت که ما را از یاد خدا دور می‎کند باید خود را از این معاصی دور کنیم و با انجام کارهای خوبی چون روزه گرفتن سبب تغییر رفتار در خودمان شویم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان اظهار داشت: انسان‎ها باید خود را عادت به اعمال شایسته دهند و این اعمال را با عشق به خدا و نه از روی عادت انجام دهند.

ولی‎نژاد در پایان به خانواده‎ها تاکید کرد: 12 اسفند روز مهم و سرنوشت‎سازی برای ایران اسلامی است این حضور خیلی مهم است چراکه مردم با انتخاب خود افراد اصلح را وارد مجلس می‎کنند که امیدواریم حضور پرشور در خلق حماسه‎ای بزرگ را فردا از هم استانی‎های خوب‎مان شاهد باشیم.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول