اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری گلستان:

نگاه زنان به انتخابات یک نگاه عبادی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری گلستان گفت: فردا روز سرنوشت ایران اسلامی به دستان مردمان این سرزمین رقم می‎خورد و در این میان نیز نگاه زنان به انتخابات یک نگاه عبادی سیاسی است.

نگاه زنان به انتخابات یک نگاه عبادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مهری مهدوی در همایش آرامش خانواده در سایه‎سار قرآن که ظهر امروز در سالن تبلیغات اسلامی گرگان برگزار شد، در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: انقلاب ما مبتنی بر حفظ عزت، ولایت و استکبارستیزی است لذا مجلس نهم باید از افرادی شکل بگیرد تا در عرصه جهانی و بین‎المللی، ندای این انقلاب را به گوش همه جهانیان برسانند.

وی تصریح کرد: پایه اعتقادات دینی ما قرآن است و تمام اندیشه ما ریشه در اسلام دارد و در هیچ جای دین سراغ نداریم که ما نسبت به موضوعات مهم در جامعه بی‎تفاوت باشیم بر این اساس، قطعا زنان جامعه نسبت به موضوعات و حوادث کشورشان حساس‎اند و دقت‎نظر دارند.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری گلستان یادآور شد: اگر زنان در این انتخابات جلوتر نباشند حتماً هم‎ردیف مردان حضور پیدا خواهند کرد و با حساسیت ویژه‎ای که در زنان وجود دارد مطمئن هستم با استقبال پرشوری به جشن سیاسی کشور خواهیم رفت.

مهدوی با اشاره به اینکه ستادهای تبلیغاتی در مدت زمان قانونی با حضور پرشور مردم مواجه بود، ابراز داشت: این هیجان و نشاطی که در مردم گلستان وجود دارد قطعا انتخابات خوب و سالمی در پیش خواهیم داشت.

وی بر حضور پرشور زنان در انتخابات تاکید کرد و متذکر شد: نگاه زنان به انتخابات به مثابه یک عبادت است و چون آنها از این منظر وارد صحنه انتخابات می‎شوند قطعا نیت‎های خیرخواهانه و خداپسندانه دارند و همه آنها با وضو برای انتخابی اصلح وارد پیکار می‎شوند.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری گلستان گفت: انتخاب درست مردم با حضور حداکثری مشت محکمی بر دهان یاوه‎گویان است لذا مردم باید بابصیرت‎شان و حضوری آگاهانه دشمنان این نظام را بار دیگر مایوس و ناامید کنند.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول