اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس موسسه آموزش عالی پیام گلپایگان:

هر رأی ایرانیان قدرت چانه‌زنی در صحنه بین‌المللی را افزایش می‌دهد

خبرگزاری فارس: ریاست مؤسسه آموزش عالی پیام گلپایگان گفت: هر رأی که به مجموعه آراء اضافه شود قدرت چانه‌زنی ایران در صحنه بین‌المللی را افزایش می‌دهد.

هر رأی ایرانیان قدرت چانه‌زنی در صحنه بین‌المللی را افزایش می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، منصور معظمی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه ریاست آموزش عالی پیام گلپایگان که در محل مجموعه فرهنگی مؤسسه برگزار شده بود، اظهار داشت: انتخابات در هر کشوری نماد مردم‌سالاری است و این بدین معناست که مردم‌سالاری حضور مردم برای ارائه نظرات و مشارکت در اداره یک کشور محسوب می‌شود.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی در هیچ مقطعی به اندازه امروز تحت فشار سیطره بین‌المللی نبوده است، مهم نیست که چه تفکری داریم مهم این است که فردا با وضو پای صندوق‌های رأی حاضر شویم و مشارکت همه جانبه در انتخابات داشته باشیم.

رئیس مؤسسه آموزش عالی پیام گلپایگان تصریح کرد: هر رأی که به مجموعه آراء اضافه شود قدرت چانه‌زنی ایران در صحنه بین‌المللی را افزایش می‌دهد.

وی گفت: اگر تا به امروز شک و تردید داشتید که در انتخابات شرکت کنید یا نه، این شک را امروز به یقین تبدیل کنید و با حضور گسترده برگ زرینی بر مجموعه صفحات نظام جمهوری اسلامی بزنیم.

رئیس مؤسسه آموزش عالی پیام گلپایگان تصریح کرد: بحث حکومت با دولت متفاوت است چون دولت‌ها در گذرند، تکلیف ما حمایت و حفاظت از اصل نظام است و همه با هم پای صندوق‌های رأی شرکت می‌کنیم.

وی ادامه داد: مدت دو سال و هفت ماه تصدی این مؤسسه را برعهده داشتم به دلیل مشکلات شخصی دیگر قادر به همراهی نیستم و ریاست جدید دانشگاه نیز از چهره‌های فرهیخته و شناخته شده در سطح علمی کشور و دارای اکتشافات بین‌المللی در زمینه کشاورزی هستند.

معظمی با بیان اینکه در حال حاضر 22 رشته تحصیلی در این دانشگاه تدریس می‌شود، گفت: این مؤسسه از سال 1384 تأسیس شده است و شش رشته تحصیلی نیز در سال آینده به آن افزوده می‌شود.

وی بیان داشت: مؤسسه آموزش عالی پیام جزو 20 مؤسسه آموزش عالی کشور است و از امسال نیز در رشته کارشناسی‌ارشد پذیرش دانشجو داشته‌ایم و تا پایان بهمن‌ماه سال 90 یک هزار و 39 نفر از این مؤسسه فارغ‌التحصیل شده‌اند.

عضو هیئت مؤسس آموزش عالی پیام گلپایگان تأکید کرد: تدیّن و دین‌باوری شرط لازم و کافی برای هر دانشجو است و ما به دنبال تربیت یافتگانی هستیم که توانا و دین‌مدار باشند و اگر دعوتی از مؤسسات و دانشگاه‌های خارج از کشور برایشان رسید دستپاچه نشوند، زکات علم ماندن در این کشور و خدمت به مردم ایران اسلامی است.

* ارتقای سطح علمی دانشجویان بزرگ‌ترین رسالت است

به گزارش فارس، در ادامه رئیس جدید مؤسسه آموزش عالی پیام اظهار داشت: این مؤسسه غیردولتی است و پشتوانه مالی این مؤسسه شهریه دانشجویان است، لذا ما از خانواده دانشجویان سپاسگزاریم که از نظر فرهنگی، علمی و مالی ما را در این راه همراهی کردند.

ابراهیم ابراهیمی افزود: با توجه به اینکه ظرفیت علمی دانشجویان این مؤسسه بالاست در تلاش هستیم از لحاظ علمی سطح دانشجویان را ارتقاء دهیم و این بزرگ‌ترین رسالت ما محسوب می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه با دانشگاه‌های دیگر تعامل و ارتباط داریم، گفت: ارتقای سطح علمی دانشجویان برای این مؤسسه بسیار اهمیت دارد و اعضای هیئت علمی نیز تمام تلاش خود را در این راه به کار بسته‌اند.

این مسئول آموزشی ادامه داد: شهرستان گلپایگان از لحاظ علمی و فرهنگی در کشور از رتبه بالایی برخوردار است و در این راستا این مؤسسه می‌کوشد، دانشجویانی فرهیخته و ولایت‌مدار تحویل جامعه اسلامی دهد.

به گزارش فارس، در این آیین ابراهیم ابراهیمی به مدت دو سال به سمت ریاست مؤسسه آموزش عالی پیام منصوب شد و منصور معظمی با این سمت خداحافظی کرد، هم‌چنین در این آیین فرماندار و مسئولان شهرستانی و دانشجویان این مؤسسه حضور داشتند.

انتهای پیام/و10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول