اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهر‌دار فهرج:

حضور در انتخابات نقشه‌های دشمن را خنثی می‌کند

خبرگزاری فارس: شهر‌دار فهرج گفت: شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در 12 اسفند نقشه‌های دشمن را خنثی می‌کند.

حضور در انتخابات نقشه‌های دشمن را خنثی می‌کند

علیرضا ‌شهمراده‌زاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فهرج با اشاره به اینکه مردم ما در 12 اسفند حضوری گسترده و با بصیرت به نمایش می‌گذارند، اظهار داشت: شرکت گسترده مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی پاسخ کوبنده‌ای به دشمنان انقلاب است و تمام‌ محاسبات دشمنان را بهم می‌ریزد. 

وی بیان داشت: وفاق و همبستگی‌ مردم در پای صندو‌ق‌های اخذ رأی  بار دیگر عشق و علاقمندی ملت ایران اسلامی‌ به سرنوشت‌ کشورمان به منصه ظهور می‌گذارد.

شهمرادزاده افزود: مردم با شرکت گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی‌، ولایت‌مداری و دین‌مداری خود را به رخ جهانیان‌ می‌کشند.

وی تصریح کرد: انتخابات 12 اسفند مجلس شورای اسلامی‌ از حساس‌ترین ‌انتخابات تاریخ ‌‌نظام جمهوری اسلامی است ‌و حضور پر‌شور و گسترده مرد‌م پای صندوق‌های رأی ضامن بقا و صلابت نظام جمهوری اسلامی است.

شهمرادزاده از مردم شهید‌پرور شهرستان فهرج خواست تا با حضوری حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی دشمن را نا‌امید کنند و خاطرنشان کرد: عمل به منویات‌ و فرامین مقام عظمای ولایت‌ با شرکت گسترده در این حماسه ‌بزرگ ملی مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام بکوبند.

‌وی افزود: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از اهمیت ویژه‌ای بر‌خوردار است ‌و تمام دشمنان اسلام سعی دارند با تبلیغات مسموم ‌حضور مردم را کمرنگ کنند.

شهمرادزاده اذعان داشت: حضور حماسی مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی بهترین پاسخ کوبنده به دشمنان است.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول