اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته بانوان ستاد انتخابات استانداری مرکزی:

نماینده با بصیرت و موقعیت شناس انتخاب کنیم

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته بانوان ستاد انتخابات استانداری مرکزی گفت: مردم در روز سرنوشت‌ساز انتخابات باید نماینده‌ای را انتخاب کنند که علاوه بر تعهد و تخصص کافی از بصیرت و موقعیت شناسی برخوردار باشد.

نماینده با بصیرت و موقعیت شناس انتخاب کنیم

اشرف جواهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: مردم علاوه بر شرکت در انتخابات رسالت مهم‌تری بر عهده دارند و آن انتخاب اصلح‌ترین و شایسته‌ترین فرد برای نمایندگی است.

وی با تاکید بر اینکه  مشارکت حداکثری مردم در شرایط کنونی که بیداری اسلامی در جهان اسلام رخ داده است، برای مردم کشورهای اسلامی امیدبخش است، تصریح کرد: انتخابات در هیچ کشوری به اندازه ایران اسلامی با نشاط برگزار نمی‌شود، امسال باید ملت بیدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور در پای صندوق‌های رای بر شور و نشاط سال‌های قبل افزوده و این انتخابات را با شکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی با اشاره به برکات حضور حداکثری مردم در این آزمون بزرگ گفت: این حضور نه تنها موجب نمایش اتحاد و همبستگی ملی خواهد شد، بلکه افزایش عزت و اقتدار ایران اسلامی را به دنبال خواهد داشت.

جواهری ادامه داد: زنان در با شکوه‌ و پرشور برگزار شدن این انتخابات نقش بسیار مهمی دارند و باید با حضور گسترده بالندگی و فهم سیاسی خود را به نمایش بگذارند.

وی تاکید کرد: زنان به برکت انقلاب شخصیت واقعی اجتماعی و فردی خود را در سایه عفاف و حجاب کسب کردند و هم اکنون باید با رای هدفمند و آگاهانه، اشخاص مدافع ارزش‌ها و آرمان‌های نظام را راهی خانه ملت کنند.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول