اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور استاندار در امور روحانیون چهارمحال و بختیاری:

12 اسفند روز اقتدار ملت ایران است

خبرگزاری فارس: مشاور استاندار در امور روحانیون چهارمحال و بختیاری گفت: حضور مردم در انتخابات 12 اسفند بیمه‌کننده ارزش‌ها و عظمت‌های انقلاب اسلامی و روز اقتدار ملت ایران است.

12 اسفند روز اقتدار ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام رحمت‌الله اروجی بعدازظهر امروز در همایش روحانیان در لردگان، اظهار داشت: مردم این شهرستان همگام با تمام کشور با شور و هیجانی که در روز 12 اسفند به وجود خواهند آورد نشان می‌دهند که تبلیغات منفی رسانه‌های بیگانه اندک تأثیری بر حضور آنان در حمایت از آرمان‌های انقلاب و امام(ره) ندارد.

وی حضور مردم در انتخابات را بیمه‌کننده ارزش‌ها و عظمت‌های انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: تمام رسانه‌های بیگانه با تبلیغات کورکورانه خود تلاش می‌کنند تا به هر نحو ممکن حضور آگاهانه ملت ما را در انتخابات 12 اسفند کم‌رنگ جلوه دهند در حالی که 12 اسفند روز عظمت و اقتدار و بزرگی این ملت است.

اروجی حضور مردم در انتخابات 12 اسفند را بیمه‌کننده ارزش‌ها و عظمت‌های انقلاب اسلامی و روز اقتدار ملت ایران برشمرد و گفت: دشمنان با توجه به هجمه‌های تبلیغاتی که به راه انداخته‌اند ستون‌های اصلی و ارزش‌های اصیل انقلاب و نظام اسلامی را هدف قرار داده‌اند و حضور سیل آسای مردم در پای صندوق‌های رأی بار دیگر پاسخی هوشیارانه و در عین حال دندان شکن به اقدامات ناشیانه و بی اساس دشمنان است.

مشاور استاندار در امور روحانیون چهارمحال و بختیاری ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران با پایبندی به خط ولایت و پشتیبانی ملت غیور و با خون میلیون‌ها شهید به دست آمده پس ما باید در حفظ و پاسداری از آن کوشا بوده و با حضور خود در چنین روزهایی به استکبار جهانی بفهمانیم که مردم ایران هیچ وقت زیر بار جور و ستم آنان نخواهند رفت.

اروجی در ادامه ولایتی بودن و اصلح بودن را از خصوصیات یک نماینده خوب دانست و تاکید کرد: دشمنان ما تلاش مضاعفی دارند تا بین گروه‌های سیاسی تفرقه بیندازند و مردم باید با بصیرت و بینش خود توطئه‌های دشمنان را خنثی و آن را در نطفه خفه کنند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول