اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/319

مشت نه، سرانگشت برای شکست دشمن کافی است

خبرگزاری فارس:‌ امروز 12 اسفندماه یک هزار و 390 است میعادگاهی که مردم سرزمین ایران نشان می‌دهند که برای شکست و ذلت دشمن مشت نه، تنها یک سرانگشت که برای رأی دادن رنگین شده، کافی است.

مشت نه، سرانگشت برای شکست دشمن کافی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، ملت ایران و به ویژه مردم سربلند خطه خراسان‌جنوبی جمعه 12 اسفندماه را در تاریخ انقلاب خود جاودانه می‌کنند.

این ملت غیور با حضور پرشور و آگاهانه خود در پای صندوق‌های رأی جواب محکمی به همه تریبون‌هایی می‌دهند که چند وقت است ندای نارضایتی ملت ایران از نظام جمهوری اسلامی را در رسانه‌های خود فریاد می‌زنند.

این روزها همه می‌دانند که چه اتفاق بزرگی قرار است در کشور روی دهد آزمون بزرگ دیگری که مطمئناً باز هم ملت سرافراز ایران و مردم همیشه در صحنه و قدرشناس آن پیروز اصلی این میدان هستند.

انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ظرفی دیگر برای تبلور بصیرت ملتی آگاه و مقتدر است تا به جهانیان و یاوه‌گویان نشان دهند که هنوز پای انقلاب و آرمان‌های نظام اسلامی خود ایستاده‌اند و هیچ بادی نمی‌تواند درخت تناور انقلاب و نظام اسلامی ایران را که روزی با خون هزاران شهید آبیاری شده را تکان دهد.

حضور امروز ملت مسلمان در پای صندوق‌های رأی تجدید پیمان با همه شهدای تاریخ این انقلاب است.

می‌روند تا به شهید احمدی‌روشن‌ها ثابت کنند که اگر چه شما برای دفاع از پیشرفت و توسعه این مملکت خون خود را نثار کردید اما مردم قدرشناس ایران نیز نمی‌گذارند خون شما پایمال شود.

در این بین مسئولان استان در غالب ستاد انتخابات نیز فعالیت‌های گسترده و منظمی را برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات انجام دادند.

از اطلاع‌رسانی‌های به موقع گرفته تا برگزاری جلسات با اصحاب رسانه و فراهم آوردن زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات در همه نقاط استان که سبب شده فضایی سالم برای انتخابات مجلس در استان‌ها فراهم شود.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول