اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/-258

کوچی: انتخاب اصلح مجلسی در تراز انقلاب را رقم می‌زند

خبرگزاری فارس: فعال سیاسی نهبندان گفت: حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب اصلح، مجلسی در تراز انقلاب و ارزش‌های اسلامی را رقم می‌زند.

کوچی: انتخاب اصلح مجلسی در تراز انقلاب را رقم می‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، امیر کوچی ظهر امروز در راستای سلسله نشست‌های سرپرستی خبرگزاری فارس در خراسان جنوبی به بیان دیدگاه‌های خود در زمینه انتخابات پرداخت.

کوچی اظهار داشت: انتخابات مظهر حضور مردم است همچنین از انتخابات می‌توان به‌عنوان وسیله برای رسیدن به اقتدار و عزم ملی یاد کرد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا شما در انتخابات شرکت می‌کنید، تصریح کرد: من علاوه بر اینکه در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت می‌کنم برای مشارکت حداکثری مردم هم تلاش کرده و می‌کنم.

فعال سیاسی نهبندان در پاسخ به این سئوال که چرا حضور حداکثری در انتخابات مهم است، افزود: حضور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات در توسعه و پیشرفت سیاسی، فرهنگی، ملی، اقتصادی و اجتماعی تاثیرگذاری مستقیم دارد و این حضور تداعی‌کننده مجلسی قوی و کارآمد است.

کوچی یادآور شد: حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب اصلح، مجلسی در تراز انقلاب و ارزش‌های اسلامی را رقم می‌زند.

وی با بیان اینکه مردم در تعیین سرنوشت خویش مختار و کاملا آزاد هستند، اظهار داشت: مردم با معیارها و شاخص‌های مدنظر خویش به گزینه و نامزد اصلح رای می‌دهند و البته در این راستا باید شاخص‌ها و مؤلفه‌های اسلامی نامزدها را نظر در بگیرند.

فعال سیاسی نهبندان در پاسخ به اینکه نامزد اصلح به نظر شما چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد، گفت: کاندیدای اصلح کسی است که ویژگی‌هایی نظیر ولایت‌مداری، متخلق به اخلاق اسلامی، قانون‌مداری، سیاست‌مدار، قانون‌شناس، مردمی و آگاهی نسبت به مدیریت کلان کشور را داشته باشد.

کوچی در ارتباط با رقابت صحیح بین نامزدهای انتخاباتی تصریح کرد: رقابتی صحیح است که در آن پایبندی به اصول اسلامی، اخلاق انتخاباتی، پرهیز از تخریب دیگر نامزدها و صرفا معرفی خود و برنامه‌هایش باشد.

وی در پاسخ به این سئوال که با توجه به جایگاه مجلس در قانونگذاری نقش رای دادن مردم در چیست، افزود: بنا به فرموده امام (ره) مجلس در راس امور است از این رو حتما باید مردم با حضور حداکثری و پر شور و انتخاب اصلح خویش مجلسی قوی، توانمند و کارآمد را رقم بزنند زیرا مجلسی که پشتوانه رای حداکثری و آگاهانه مردم را داشته باشد می‌تواند در تبیین سیاست‌های خارجی و داخلی و کمک به پیشبرد پیشرفت های اقتصادی و فرهنگی مردم تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول