اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/-370

حضور بیرجندی‌ها در پای صندوق‌های رأی هر لحظه گسترده‌تر‌ می‌شود

خبرگزاری فارس: در حالی که مدت زمان اخذ رأی تا ساعت 20 امشب تمدید شده و تنها 12 دقیقه دیگر به پایان زمان قانونی باقی‌مانده حضور مردم خراسان جنوبی بیش از پیش گسترده‌تر شده است.

حضور بیرجندی‌ها در پای صندوق‌های رأی هر لحظه گسترده‌تر‌ می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، بعد از ظهر امروز جمعه در ادامه حضور پرشکوه و گسترده مردم بیرجند در پای صندوق‌های رأی که از ساعت ۸ صبح امروز در صفوف طولانی آرای خود را در صندوق‌ها ریختند، موج جدید و گسترده مردم دقایقی پیش برای حضور در پای صندوق‌های رأی به ویژه شعبه 48 شهرستان بیرجند واقع در حسینیه گازاری‌های این شهر آغاز شده است. بر اساس مشاهدات خبرنگار فارس حضور مردم شهرستان بیرجند به ویژه در شعبه‌های مرکزی شلوغ‌تر از صبح در مراکز اخذ رأی است.

با سپری شدن ساعتی از بعد ازظهر شاهد حضور مردم اعم از زن و مرد، پیر و جوان به سمت شعب اخذ رأی در سطح شهرستان بیرجند هستیم.

با اینکه انتخابات تا ساعات 20 امشب تمدید شده تا کسانی که هنوز رأی نداده‌اند به پای صندوق‌های رأی رفته و آرای خود را به صندوق بریزند اما هنوز شاهد صف‌های طویل و ازدحام بیش از حد جمعیت در بیرجند هستیم.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول