اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی پیامی

استاندار هرمزگان خواستار حضور گسترده مردم در انتخابات شد

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان در آستانه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی طی پیامی خواستار حضور گسترده مردم پررنگ‌تر از انتخابات سال‌های گذشته شد.

استاندار هرمزگان خواستار حضور گسترده مردم در انتخابات شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی در این پیام گفته است:‌ انقلاب اسلامی ایران باورهای ملکوتی و آرمان‌های بزرگ انبیاء و اولیاء را به منصه ظهور گذاشت و زمینه‌ساز و پرچم‌دار به ثمر رساندن همه مجاهدت‌های جبهه حق در طول تاریخ بشریت شد.

وی عنوان کرده است: اکنون از پس همه این سال‌ها، نهضت عدالت‌خواهانه امام راحلمان با هدایت رهبر معظم انقلاب، جوان‌تر از همیشه، به سوی افقی نورانی در حرکت است.

استاندار هرمزگان ادامه داده است: به راستی که ملت غیور ایران به ویژه مردم فهیم هرمزگان شکوه و عظمت نظام را در یوم‌الله 22 بهمن به تصویر کشیدند و این اطمینان را داریم که تمام مردم کشورمان در روز 12 اسفند همانند یوم‌الله 22 بهمن حضوری پرشور و شعور خواهند داشت و با هوشیاری، آگاهی و بصیرت به پای صندوقهای رأی خواهند آمد تا بهترین سرنوشت را نه تنها برای خود بلکه برای نسل آینده و سایر کشورهای بلاد اسلامی رقم بزنند که صد البته این حضور در وضعیت خطیر فشارها و تحریم‌های دشمن باید با صلابتی هر چه بیشتر به نمایش گذاشته شود و پررنگ‌تر از انتخابات سالهای گذشته با مشارکت گسترده در عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی وجود داشته باشد تا دشمنان انقلاب اسلامی بیش از پیش سردرگم، ناامید و مأیوس گردند.

عزیزی می‌افزاید: مردم این مرز و بوم با حضور پرشور خود در انتخابات برگ زرینی دیگر در تاریخ انقلابی خود را رقم خواهند زد و حضور گسترده و مشارکت حداکثری آنان ارکان انقلاب اسلامی را مستحکم‌تر خواهد کرد و درخت انقلاب را تنومندتر خواهند ساخت.

استاندار هرمزگان تصریح کرده است: مردم شریف استان هرمزگان با حضور پرشور در 12 اسفند در پای صندوق‌های رأی حماسه‌ای سترگ را خلق خواهند کرد و امیدواریم همواره در راستای اعتلای اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی و با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای موفق و مؤید باشید.

انتهای پیام/ن30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول