اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای منتخب جبهه متحد اصولگرایان گیلان در فومن و شفت:

حضور حداکثری مقبولیت نظام را به رخ دشمنان می‌کشند

خبرگزاری فارس: کاندیدای منتخب جبهه متحد اصولگرایان گیلان در فومن و شفت گفت: حضور حداکثری مردم مقبولیت نظام را به رخ دشمنان می‌کشد.

حضور حداکثری مقبولیت نظام را به رخ دشمنان می‌کشند

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، خلیل بهروزی‌فر امشب در همایشی با حضور بالغ بر 10 هزار نفر از مردم این شهرستان انسان‌ها را در تعیین سرنوشت خودشان مختار دانست و اظهار داشت: خداوند تمام انسان‌ها را در تعیین سرنوشت خود مختار قرار داده و در آیاتی از کلام خود بیان داشته است که در تغییر سرنوشت هیچ قومی دخالت نخواهد داشت.

وی تصریح کرد: خداوند به دلیل اینکه برای بشریت و انسان‌ها در زمین جایگاه ویژه‌ای قائل است اما با وجود اینکه خالق بشریت است در انتخاب بندگان خود از جبر استفاده نکرده و آنان را در تعیین رشد، تعالی و رسیدن به کمال مختار قرار داده است.

کاندیدای منتخب جبهه متحد اصولگرایان گیلان در فومن و شفت، ادامه داد: خداوند صراط مستقیم و انحراف را به بندگان خود نشان داد و هر کسی که در مسیر او حرکت کند سعادتمند و خوشبخت می‌شود و اگر در راه انحراف او گام بردارد به ذلت می‌رسد و سرنوشت انسان بستگی به این دارد که چگونه راه را انتخاب کند و سرنوشت به دست خودش رقم می‌خورد.

وی با بیان اینکه مردم باید در انتخاب کاندیداهای خود دقت نظر بسیاری داشته باشند، افزود: 12 اسفند روز سرنوشت‌سازی برای جوانان و ملت ایران است که اگر در این روز انتخاب درستی نداشته باشند نه در طول 4 سال بلکه سال‌ها به عقب بر می‌گردند و خسارت‌های جبران‌ناپذیری را متحمل می‌شوند.

بهروزی‌فر، قدرت‌طلبی و ریاست‌طلبی از طرف کاندیداها  را به دور از جایگاه مقدس مجلس دانست و گفت: جایگاه قانونی نمایندگان در مجلس به اندازه‌ای است که می‌توانند به حرمت مردم رئیس جمهور مملکت را به صحن علنی مجلس طلب کنند و از آن پاسخ بخواهند و در ارتباط با اختیارات قانونی چنان جایگاهی دارند که دولت و وزیران را به نحو مقتضی وارد صحن علنی مجلس کنند و در راستای دفاع از حقوق مردم از آن جایگاه قانونی بهره بگیرند.

وی، بیان داشت: با چنین حساسیتی که مجلس دارد نمی‌توان با نیت قدرت‌طلبی، ریاست‌طلبی و ثروت‌اندوزی وارد این مکان مقدس شد و از امانتی که مردم به  نمایندگان می‌سپارند در راستای دفاع از آنان استفاده کرد و نمایندگان باید داشتن تقوا را نخستین نگرش خود بدانند.

کاندیدای منتخب جبهه اصولگرایان گیلان، حضور حداکثری مردم در انتخابات را نخستین هدف انتخابات مجلس نهم اعلام کرد و گفت: در انتخابات مجلس نهم تمام ملت ایران باید به دنبال حضور حداکثری باشند و امام راحل به این امر تاکید داشتند و مقام معظم رهبری نیز آن را رهنمون کردند که با حضور حداکثری، مردم مقبولیت نظام را به رخ دشمنان می‌کشند.

وی اضافه کرد: ملت ایران برای شکل‌گیری و پایداری انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بهای گرانی داده است و شهدای گرانقدری را تقدیم نظام کرده‌اند که صاحبان اصلی خون‌بهای انقلاب و نظام، خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان و ملت ایران هستند.

بهروزی‌فر یادآور شد: کسی که به نمایندگی مردم انتخاب می‌شود برای اینکه تمام مردم رٱی داده‌اند و به پای صندوق‌های رٱی حاضر شده‌اند باید نماینده همه مردم باشد و از تمام آنان کمک و همفکری بگیرد.

وی با بیان اینکه برای ورود به صحنه انتخابات توکل به خدا را سرلوحه تصمیم خود قرار داده است، افزود: پس از توکل بر خدا تلاش شبانه‌روزی و اعتماد به نفس را دنبال کردم و با این سه نگرش وارد صحنه مقدس انتخابات شدم و مطمئن هستم خداوند اعتماد به من را در دل مردم تداعی می‌کند و برای عمران، آبادانی این منطقه تنهایم نمی‌گذارد.

کاندیدای مجلس نهم از حوزه انتخابیه فومن و شفت، تکیه بر پولداران و سرمایه‌داران را خلاف آیین خدمتگزاری به مردم دانست و گفت: اگر کاندیدایی برای رسیدن به کرسی نمایندگی به پولداران تکیه کند به جای خدمتگزاری به ملت وامدار گروهی خاص می‌شود.

وی، به روش تبلیغات عده‌ای از کاندیداها انتقاد کرد و اذعان داشت: امروز عده‌ای از کاندیداها با تکیه بر پول‌های کلان وارد عرصه انتخابات شدند و قصد دارند جهت حرکت مردم را عوض کنند.

بهروزی‌فر با اشاره به اینکه مردم نماینده‌ای صادق، امین و خدا ترس می‌خواهند، متذکر شد:  برخی نامزدهای انتخاباتی در فضای انتخاباتی با روش‌های نادرست برای رسیدن به مسند مجلس پول‌های کلانی هزینه می‌کنند.

وی، ظرفیت‌های فومن و شفت را ز یاد دانست و خاطرنشان کرد: در منطقه ماسوله و قلعه رودخان، امامزاده ابراهیم و امامزاده اسحاق چشم‌اندازهای متنوعی وجود دارد که می‌توان با آماده‌سازی زیرساخت‌ها برای اشتغالزایی جوانان فومن و شفت بهره برد.

کاندیدای مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان گیلان، آماده‌سازی زیرساخت‌های این مناطق را نخستین برنامه کاری نمایندگی خود اعلام کرد و ابراز داشت: با آماده سازی زیر ساخت‌های گردشگری در فومن و شفت می‌توان بستر را برای سرمایه‌گذاران فراهم کرد تا با اطمینان فعالیت اقتصادی خود را آغاز کنند.

وی اظهار داشت: در بخش کشاورزی فرصت‌های شغلی فراوانی در فومن و شفت وجود دارد که برطرف کردن مشکلات کشاورزان و تولیدکنندگان این بخش یکی از مهم‌ترین برنامه‌های بنده است.

بهروزی‌فر با بیان اینکه حوزه انتخابیه فومن و شفت در بخش صنعت و معدن رشد چندانی نداشته است، تصریح کرد: در طول چند سال اخیر در فومن و شفت شاهد تعطیلی تعدادی از کارخانه‌ها و شرکت‌های تولیدی بوده‌ایم اما تلاش می‌کنیم از جایگاهی که در اختیار می‌گیریم برای حمایت از شرکت‌های تولیدی، صنعتی و کارخانه‌ها استفاده کنیم.

وی افزود: فضاهای ورزشی فومن و شفت نیز به نرم متعادل و ایده‌آل نرسیده است که در بخش فضاهای ورزشی سرپوشیده و باز مشکلات و کمبودهای عدیده‌ای وجود دارد که برطرف کردن این مشکلات را در برنامه کاری خود قرار داریم و در اتمام پروژه‌های نیمه تمام و زیربنایی که توسط نماینده فعلی این حوزه انتخابیه آغاز شده است، اهتمام خواهیم داشت و با اتمام این پروژه‌ها فرصت‌های شغلی بسیاری برای جوانان این منطقه فراهم می‌شود.

انتهای پیام/ی10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول