اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اداره حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

حضور حداکثری در انتخابات پایه‌های نظام را تقویت می‌کند

خبرگزاری فارس: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با صدور بیانیه‌ای حضور حداکثری مردم در انتخابات 12 اسفند را موجب تحکیم پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام کرد.

حضور حداکثری در انتخابات پایه‌های نظام را تقویت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز در این بیانیه آمده است: امروز انقلاب اسلامی در دهه چهارم حیات پر افتخار خود به منشاء عمده تحولات در عرصه بین‌المللی به ویژه در خاورمیانه تبدیل شده است؛ بر همین اساس نظام سلطه با محوریت آمریکا در تلاش است تا در ادامه مدیریت شکست خورده خود در جهان با بهره‌گیری از تشدید فشارهای سیاسی و اقتصادی بالاخص فرهنگی با طرح اسلام‌هراسی و ایران‌هراسی، از هم گسیختگی درونی جمهوری اسلامی را دنبال ‌کند از این رو همه وظیفه داریم برای اعتلای انقلاب اسلامی و پاسداشت حرمت خون شهدای والامقام جنگ تحمیلی، همچنین حفظ دستاوردهای 8 ساله پایداری و پیروزی ملت، بار دیگر حضوری گسترده، همچون حماسه ماندگار 8 سال دفاع مقدس در انتخابات 12 اسفند داشته باشیم.

در بخش دیگری از این بیانیه تأکید شده است: با نگاهی به شرایط فزاینده بیداری اسلامی در کشورهای منطقه، لزوم حضور حداکثری در انتخابات نهم را وظیفه‌ای در راستای تقویت و تحکیم پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه آشکار می‌کند.

در پایان این بیانیه آمده است: ان‌شاءالله با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری نسبت به حضور مردم در پای صندوق‌های رأی، مردم غیور و شهیدپرور خوزستان در یک جبهه واحد این بار هم پرشور‌تر از گذشته در انتخابات حضور پیدا خواهند کرد و با دوراندیشی و مشارکت حداکثری با خلق حماسه‌ای دیگر دشمنان اسلامی را مأیوس می‌کنیم.

انتهای پیام/ک30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول