اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پارس‌آباد:

4 هزار نفر برگزاری انتخابات در پارس‌آباد را عهده‌دار هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار پارس‌آباد گفت: 4 هزار نفر در پارس‌آباد و بیله‌سوار به‌عنوان عوامل اجرایی انتخابات صحت و سلامت انتخابات 12 اسفند را تحت نظارت و کنترل قرار می‌دهند.

4 هزار نفر برگزاری انتخابات در پارس‌آباد را عهده‌دار هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ولی کریمی پیش از ظهر امروز در آخرین جلسه هماهنگی روسای هیئت‌های اجرایی و نظارت انتخابات مجلس در پارس‌آباد اظهار داشت: مردم شهرهای بیله‌سوار، پارس‌آباد، بخش‌های تابعه و مناطق متعدد آماده هستند تا در فضای سالم و شاداب انتخابات حضوری افتخار‌آفرین برای نظام و مایوس‌کننده برای دشمن داشته باشند و به یقین این دوره از انتخابات و حضور پر‌رنگ مردم دشمنان را به انزوا می‌برد.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان‌های پارس‌آباد و بیله‌سوار انتخاب افراد اصلح و شایسته را برای حضور در راس قوه مقننه و مجلس شورای اسلامی یادآور شد و افزود: تاکنون با هیچ مشکل و تنگنای خاص در روند انتخابات مواجه نبودیم بلکه سعی کردیم در کمال صحت، آرامش و اطمینان‌بخشی انتخابات مجلس نهم را در مراحل مختلف شکل عملیاتی و اجرایی ببخشیم.

این مسئول ادامه داد: سالم‌ترین انتخابات در دنیا امروز در ایران اسلامی انجام می‌شود که این سلامت و صحت، چشم دشمنان را در نگاه به عظمت انقلاب اسلامی کور کرده و برخی ترفند‌ها و توطئه‌ها را در نطفه خفه کرده است.

فرماندار پارس‌آباد بیان داشت: انتخاباتی که در کمال سلامت، امانتداری و به تعداد سال‌های عمر این نظام برگزار شده به بقا و شاکله نظام اسلامی کمک کرده و روز به روز نیز شاهد حرکت رو به رشد و رو به جلو هستیم.

وی شکل‌گیری و روند تشکیل هیئت اجرایی با حضور 30 نفر از معتمدان مورد وثوق را یادآور شد و گفت: در این حوزه انتخابیه 24 نفر ثبت‌نام کرده‌ بودند که دو نفر از آنها زن و مابقی مرد بودند که یک نفر در مراحل اولیه انصراف داد.

فرماندار پارس‌آباد ادامه داد: هیئت اجرایی، نظارت و شورای نگهبان صلاحیت 15 نفر را تایید کرد که در روزهای اخیر دو نفر از آنها نیز انصراف دادند و در مجموع روز 12 اسفند 13 کاندیدا از حوزه انتخابیه پارس‌آباد و بیله‌سوار با هم رقابت می‌کنند.

کریمی بیان داشت: تعداد شعب اخذ رای پیش‌بینی شده در پارس‌آباد 155 شعبه در قالب 109 شعبه ثابت و 46 شعبه سیار فعال خواهند بود.

وی در مورد حوزه انتخابیه بیله‌سوار نیز اظهار داشت: در این شهرستان نیز 77 صندوق اخذ رای پیش‌بینی شده که 39 مورد ثابت و 38 مورد نیز سیار خواهد بود.

کریمی افزود: در مجموع در این حوزه انتخابیه 232 صندوق اخذ رای پیش‌بینی شده که عوامل اجرایی به تعداد 2 هزار و 750 نفر در پارس‌آباد و یک هزار و 250 نفر در بیله‌سوار شکل اجرای انتخابات را عهده‌دار خواهند بود.

فرماندار پارس‌‌آباد یادآور شد: در انتخابات گذشته مردم این شهرستان با مشارکت 85 درصدی و این بار پر‌شور‌تر از گذشته در صحنه حاضر شده و در دفاع از اسلام و انقلاب سنگ تمام می‌گذارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود از آمادگی تمام کمیته‌های فعال انتخاباتی در این حوزه انتخابیه خبر داد و گفت: برخی‌ها سعی می‌کنند در روند انتخابات خلل ایجاد کرده و به باور‌سوزی دست بزنند در حالی که مردم در روز انتخابات هرگز اجازه چنین حرکت گستاخانه را نخواهند داد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول