اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان:

4 هزار نفر انتخابات را در دیر، کنگان و جم برگزار می‌کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان گفت: 4 هزار نفر انتخابات را در دیر، کنگان و جم برگزار می‌کنند.

4 هزار نفر انتخابات را در دیر، کنگان و جم برگزار می‌کنند

تیمور یزدانشناس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کنگان اظهار داشت: فضای بسیار خوبی بر شهرستان‌های جنوب استان حاکم است و شور و شوق انتخاباتی وجود دارد.

وی افزود: کاندیداها در مهلت قانونی تبلیغات به معرفی خود و برنامه‌های خود پرداختند و در مجموع شاهد فضای سالمی در این دوره از تبلیغات بودیم و تخلفات بسیار جزیی که ناشی از ناآگاهی از شیوه‌های تبلیغاتی بود مشاهده شد و در مجموع تاکنون مشکلی نداشته‌ایم.

فرماندار کنگان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون تعداد 6 نامزد انتخابات در عرصه حضور دارند و مردم از صبح روز جمعه می‌توانند پای صندوق‌های رای بروند و آرای خود را در صندوق بیاندازند.

یزدان‌شناس تصریح کرد: بیش از 4000 نفر انتخابات مجلس در شهرستان‌های دیر و کنگان و جم را برگزار می‌کنند و امیدوار هستیم همانند روزهای گذشته بتوانیم فضای سالمی را مهیا کنیم.

وی با بیان اینکه برآورد می‌کنیم بیش از 70 درصد در انتخابات مشارکت کنند گفت: در دوره گذشته 68 درصد مردم جنوب استان پای صندوق رای آمدند و برآورد ما از فضای کنونی تبلیغات، مشارکت بالغ بر70 درصد در این انتخابات است.

فرماندار کنگان بیان کرد: از نامزدها و طرفداران آنها می‌خواهیم به رای مردم احترام بگذارند و در انتهای رقابت انتخاباتی با دوستی و وحدت و با تبدیل رقابت به رفاقت، فضا را برای رشد و توسعه شهرستان آماده کنند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول