اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/-386

حوزه‌های مناطق پرجمعیت بیرجند مملوء از افراد رأی دهنده است

خبرگزاری فارس: در ساعات پایان رأی گیری در بیرجند حوزه‌های مناطق پر جمعیت لبریز از افراد رأی دهنده است که برای رأی دادن خود به مراکز اخذ رأی آمده‌اند.

حوزه‌های مناطق پرجمعیت بیرجند مملوء از افراد رأی دهنده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، این در حالی است که در حوزه‌های مناطق کم جمعیت حضور مردم کمتر است و از شور انتخاباتی کمتری برخوردار است. بر اساس مشاهدات خبرنگار فارس استقبال مردم خراسان جنوبی از همان ساعات نخست صبح انتخابات مجلس نهم بسیار پرشور بوده که در بسیاری از حوزه‌های مختلف اخذ رأی صف‌های طویل افراد تشکیل شده است.

یکی از بانوان رأی دهنده بیرجندی در حاشیه شعبه اخذ رأی به خبرنگار فارس گفت: زنان و دختران ایرانی همواره در صحنه‌های حساس کشور حضور یافته و همگام با مردان کشور در صحنه‌های مهم و سرنوشت ساز کشور از جمله انتخابات حضور پیدا کرده‌اند.

فاطمه حمیدی ادامه داد: این حضور را می‌توان در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس به خوبی دید و حضور فعال آنان را مشاهده کرد.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان نظام با تهدیدات و تحریم‌های خود قصد تضعیف روحیه ملت ایران را دارند، اذعان داشت: ما آمدیم تا با حضور گسترده و حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی پاسخ دندان‌شکنی به تمامی سخنان بیهوده استکبار جهانی بدهیم.

یکی دیگر از شهروندان بیرجندی نیز بعد از انداختن رأی خود به صندوق در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: یک رأی تعیین کننده سرنوشت فعلی و آیندگان این سرزمین است بنابراین باید همه در انتخابات شرکت کنیم تا مشت محکمی بر دهان یاوه گویان شرق و غرب بزنیم.

علی اکبر عطایی با اشاره به ویژگی‌های یک نماینده مجلس افزود: نماینده باید در مجلس با شجاعت از منافع ملی نظام، ولایت و ملت دفاع کند و به هیچ عنوان در مقابل دست‌درازی بیگانگان کوتاه نیاید.

یکی از کسبه بیرجندی نیز به خبرنگار فارس گفت: دشمنان برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات تلاش کردند تا با تهدید و تحریم در صدد دل سرد کردن مردم برآیند اما امروز مردم بیرجند و خراسان جنوبی به صحنه آمدند و با حضور باشکوه خود پاسخی محکم به تحریم‌های دشمنان دادند.

حجت رضایی ادامه داد: امروز به پای صندوق‌های رأی آمدم تا به دشمنان نظام و انقلاب نشان دهم که برای پاسداری از خون پاک شهیدان و حراست از ارزش‌های نظام و انقلاب همیشه آماده‌ایم.

یک رأی اولی بیرجندی نیز به خبرنگار فارس گفت: از اینکه برای نخستین بار می‌توانم در تعیین سرنوشت کشور خود مشارکت کنم بسیار خوشحالم و امیدوارم بتوانم با انتخابی شایسته در سازندگی کشور دخیل باشم.

مجتبی افضلی‌نسب یادآور شد: امید است نماینده‌ای که انتخاب کرده‌ام به فکر وضع معیشتی مردم حوزه‌های انتخابیه خود باشد و در راستای توسعه استان گام بردارد.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول