اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان زنجان خبر داد

نظارت 3400 ناظر آموزش دیده بر انتخابات در استان زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان زنجان گفت: سه هزار و 400 ناظر آموزش دیده بر انتخابات در استان زنجان نظارت می‌کنند.

نظارت 3400 ناظر آموزش دیده بر انتخابات در استان زنجان

حسین میرزاپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: 20 نفر از افراد با تجربه که سال‌ها در زمینه انتخابات تجربه و سابقه داشته‌اند در این دوره از انتخابات نیز عضو هیئت نظارت بر انتخابات استان زنجان شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه 43 نامزد انتخاباتی در استان زنجان با یکدیگر رقابت می‌کنند، خاطر نشان کرد: در مجموع پنج نفر از کاندیداها به عنوان نماینده استان زنجان در دوره نهم مجلس شورای اسلامی انتخاب می‌شوند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان زنجان با بیان اینکه انتخابات در 10 درصد از حوزه‌های انتخابی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود، اضافه کرد: انتخابات در 160 شعبه اخذ رای در شهرستان‌های ابهر و خرم‌دره الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان جز 13 استان کشور محسوب می‌شود که انتخابات در آن به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود، ادامه داد: 693 صندوق اخذ رای در استان زنجان وجود دارد.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول