اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت اوقاف

کنگره ملی امام حسن عسکری (ع) در کرمان آغاز شد

خبرگزاری فارس: کنگره ملی امام حسن عسکری (ع) با حضور رئیس دانشگاه پیام نور کرمان، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف کرمان و جمعی از دانشگاهیان استان‌های مختلف در کرمان آغاز شد.

کنگره ملی امام حسن عسکری (ع) در کرمان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، از صبح امروز کنگره ملی امام حسن عسکری (ع) با حضور رئیس دانشگاه پیام نور کرمان، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان و جمعی از دانشگاهیان استان‌های مختلف در کرمان آغاز شد.

حمید تابلی رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان در این مراسم اظهار داشت: بیش از 70 مقاله به دبیرخانه کنگره واصل شد که بعد از داوری‌های به عمل آمده، 6 مقاله به منظور سخنرانی امروز انتخاب شدند.

وی با اشاره به اینکه مقالات ارائه شده در قالب پوستر و سی‌دی جمع‌آوری شده‌اند، افزود: تمام مقالات در مجموعه کتاب به چاپ می‌رسد.

تابلی با اشاره به مدیریت و سیره سیاسی امام حسن عسکری (ع) تصریح کرد: ما نیز به پیروی از سیره این امام همام فردا با حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی با آرمان‌های شهدای انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری تجدید پیمان می‌کنیم.

وی بیان داشت: به فرموده مقام معظم رهبری ملت ایران با حضور در انتخابات 12 اسفند ماه جاری ضربه سخت دیگری به دشمن می‌زند.

تابلی گفت: امیدواریم حرکت‌ها و برگزاری همایش‌های علمی که در دانشگاه‌ها صورت می‌گیرد، زمینه باروری و بالندگی گفتمان‌های علمی دانشگاه‌ها را بیش از پیش فراهم کند.

امین رستمی دبیر کنگره ملی امام حسن عسکری (ع) نیز در این آیین اظهار داشت: فعالیت‌های برگزاری این کنگره از آبان ماه سال جاری آغاز شده و در این راستا 75 مقاله به دبیرخانه کنگره ارسال شد.

وی با بیان اینکه 53 مقاله پذیرفته شده است، افزود: 31 مقاله به عنوان سخنرانی و 22 مقاله در قالب پوستر ارائه می‌شود و مجموعه مقاله‌‌ها نیز در قالب سی‌دی وجود دارد و ارائه کنندگان می‌توانند به صورت کامل آنها را چاپ کنند.

رستمی خاطرنشان کرد: 19 نفر از اساتید برجسته دانشگاه‌های استان کرمان و کشور کار داوری مقالات کنگره امام حسن عسکری (ع) را به عهده داشتند.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول