اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آذرماه سال 1391 برگزار می‎شود

برگزاری نخستین کنگره بین‎المللی کرسی‎های نظریه‎پردازی در گرگان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان گفت: نخستین کنگره بین‎المللی کرسی‎های نظریه‎پردازی در آذرماه سال 1391 در این دانشگاه برگزار خواهد شد.

برگزاری نخستین کنگره بین‎المللی کرسی‎های نظریه‎پردازی در گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان، رضاعلی محسنی در جلسه کمیسیون دانشجویی شورای تامین استان گلستان، به ارائه گزارشی از فعالیت‎های دانشگاه آزاد اسلامی گرگان در زمینه‎های مختلف پرداخت و اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی گرگان دارای سه دانشکده فعال، چهار مرکز تحقیقات فعال، نزدیک به 200 عضو هیئت علمی تمام وقت، بیش از 8 هزار دانشجو در 80 رشته در مقاطع کاردانی تا کارشناسی ارشد بوده و در آینده‎ای نزدیک درمقطع دکترا نیز پذیرش دانشجو خواهد داشت.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی گرگان با تدوین برنامه توسعه سطح استانداردهای آموزش جهانی – بین‎المللی را مدنظر قرار داده است، تصریح کرد: بر اساس بررسی‎ها و ارزیابی‎های به عمل آمده فعالیت‎های آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان از جایگاه مناسبی در سطح منطقه و کشور برخوردار است.

رئیس شورای آموزشی منطقه 10 دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به نقش محوری و دبیرخانه‎ای دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برای واحدهای دانشگاهی استان و منطقه 10 دانشگاه آزاد اسلامی گفت: فعال بودن دبیرخانه‎های مختلف در این واحد دانشگاهی به نقش و فعالیت این واحد رنگ و بوی منطقه‎ای داده است.

محسنی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی گرگان ظرف چند سال اخیر بیش از 40 تفاهمنامه با ادارات استان منعقد کرده که بخش اعظمی از مفاد این تفاهمنامه اجرایی و عملیاتی شده است، از آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برای انعقاد تفاهمنامه همکاری با دانشگاه‎ها و دستگاه‎های اجرایی استان خبر داد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان با اشاره به برگزاری چندین کرسی آزاد اندیشی در زمینه عفاف و حجاب در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان به تهیه و تدوین طرح‎نامه‎های مختلف در زمینه برگزاری کرسی‎های آزاداندیشی اشاره کرده و خواستار برنامه‎ریزی منسجم و هدفمند ، مشارکت تشکل‎های دانشجویی و اساتید در برگزاری کرسی‎های آزاداندیشی شد.

رئیس کمیته اجرایی نخستین همایش بین‎المللی کرسی‎های نظریه‎پردازی با اشاره به برگزاری نخستین همایش نقش کرسی‎های نظریه‎پردازی در توسعه ملی کشور در سال جاری به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان گفت: پس از برگزاری مطلوب این همایش ملی و با موافقت و همکاری دبیرخانه حمایت از کرسی‎های نظریه‎پردازی شورای عالی انقلاب فرهنگی و معاونت پژوهشی و معاونت بین‎الملل دانشگاه آزاد اسلامی، نخستین کنگره بین‎المللی کرسی‎های نظریه‎پردازی نیز در آذرماه سال 1391 توسط این واحد دانشگاهی برگزار خواهد شد.

محسنی به فراهم شدن مقدمات لازم برای تالیف و تدوین چهار جلد کتاب در خصوص نظریه‎پردازی توسط دانشگاه آزاد اسلامی گرگان اشاره کرده و خواستار مشارکت ادارات و دانشگاه‎های استان در برگزاری این کنگره بین‎المللی شد.

پنجمین جلسه کمیسیون دانشجویی شورای تامین استان گلستان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برگزار شد در این جلسه که جواد قناعت استاندار گلستان، علیرضا جمشیدی معاون سیاسی و امنیتی استاندار، سید قاسم حسینی مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری و روسای دانشگاه‎های دولتی، آزاد اسلامی، غیرانتفاعی و مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و مسئولان سیاسی و امنیتی و انتظامی استان حضور داشتند.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول