اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خبر داد

کاهش 15 درصدی اقلام موجود در انبارهای زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: کالاهای موجود در انبارهای استان زنجان 15 درصد کاهش یافته است.

کاهش 15 درصدی اقلام موجود در انبارهای زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حمید صدری شامگاه چهارشنبه در ستاد تنظیم بازار استان زنجان اظهار داشت: علت کاهش موجودی انبارهای استان، هجمه مردم به خرید کالاهای مورد نیاز خود در روزهای پایانی سال است.

وی با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده از سوی مسئولان ذیربط در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در راستای تامین اقلام مورد نیاز شهروندان افزود: در این راستا به صورت روزانه کالای مورد نیاز شهروندان از جمله مرغ منجمد به بازار تزریق می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در ادامه با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در استان زنجان افزود: نخستین نمایشگاه در استان از 14 اسفند آغاز به کار کرده و تا 20 اسفند ادامه پیدا می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: نمایشگاه مذکور در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی گاوازنگ زنجان برگزار می‌شود.

صدری همچنین از برگزاری نمایشگاه دیگری در زنجان خبر داد و گفت: این نمایشگاه در تالار زیتون متعلق به آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: نمایشگاه مذکور نیز از 22 تا 29 اسفند در زنجان برگزار می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تصریح کرد: از جمله اقلامی که در نمایشگاه‌های فروش مستقیم در زنجان عرضه می‌شود، مرغ منجمد، گوشت منجمد و برنج با قیمت مصوب شده است.

وی همچنین از عرضه شکر و روغن در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در سطح استان خبر داد و گفت: این اقلام با 10 درصد تخفیف به متقاضیان عرضه می‌شود.

صدری در ادامه با اشاره به اینکه غرفه‌های نمایشگاه‌های عرضه کالا با 50 درصد تخفیف در اختیار موسسات خیریه قرار گرفته‌اند، افزود: برای غرفه‌ دارانی که قصد فروش کالاهای در زمینه پوشش اسلامی دارند، نیز با تخفیف ویژه غرفه داده شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خرید میوه شب عید شهروندان زنجانی افزود: در حال حاضر 90 درصد از میوه‌های مورد نیاز شهروندان به سردخانه‌های استان حمل شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خاطر نشان کرد: میوه شب عید شهروندان زنجانی از 20 اسفند در سطح استان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول