اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌ شرقی خبر داد

کشف محموله و انبار دپوی البسه قاچاق در تبریز

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی آذربایجان ‌شرقی گفت: پلیس موفق به شناسایی قاچاقچی البسه خارجی و کشف محموله قاچاق و انبار دپو کالای قاچاق شد.

کشف محموله و انبار دپوی البسه قاچاق در تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، قنبر مداحی شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی تحقیقات انجام شده، پلیس از فعالیت شخصی به هویت "محمد-ب" در امر قاچاق البسه از طریق مرزهای شمال‌غرب آگاهی یافته و موضوع را در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود: برابر اطلاعات رسیده، شخص مذکور اقلام مذکور را در سطح وسیع وارد کرده و با استفاده از خودروهای تندرو و به صورت زیرباری از طریق محور های مواصلاتی میاندوآب بناب آذرشهر به تبریز حمل و پس از دپو در انبار زیر پوشش تشک‌های تخت خواب به تهران حمل می‌کند.

مداحی ادامه داد: با انجام چند هفته کار تحقیقاتی در محدوده محل اعلام یک دستگاه خودروی خاور به رانندگی "احمد-م" در این راستا مظنون و خودروی مذکور را در منطقه دروازه تهران متوقف کردند و در بازرسی آن مقدار قابل توجهی البسه خارجی به صورت بسته‌بندی در زیر تشک‌های خواب کشف و ضبط کردند.

وی افزود: پس از تخلیه اطلاعاتی راننده بلافاصله ماموران به محل انبار اعزام شده و پس از هماهنگی‌های قضایی به محل وارد شده و در داخل انبار مقادیر دیگری از البسه قاچاق در حال بارگیری کشف شد.

مداحی تصریح کرد: در عملیات مذکور شخص وارد کننده اقلام نیز دستگیر شد و در تحقیقات به عمل آمده معترف شد که البسه را از طریق مرزهای شمال‌غرب کشور از ترکیه وارد کرده و به تبریز حمل کرده و قصد انتقال اجناس به تهران داشت.

وی اظهار کرد: اقلام توقیف شده شامل 175 گونی البسه با لغ بر 6 هزار کیلو است که آمار دقیق تعداد و میزان ارزش ریالی این اقلام در حال ارزیابی می‌شود.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول