اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

انبار بزرگ گوشت در بندرعباس پلمپ شد

خبرگزاری فارس: انبار بزرگ گوشت در بندرعباس به دلیل احتکار اجناس با حضور مسئولان پلمپ شد.

انبار بزرگ گوشت در بندرعباس پلمپ شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، یک انبار بزرگ گوشت که در آن بیش از 60 تن گوشت گوساله احتکار شده بود توسط نیروهای بازرسی فرمانداری بندرعباس و سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان کشف و با حضور فرماندار بندرعباس، مسئولان سازمان تعزیرات حکومتی هرمزگان و همچنین مسئولان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان پلمپ شد.

این انبار در یکی از سردخانه‌های شهر بندرعباس قرار دارد و یکی از شرکت‌های وارد کننده گوشت از تاریخ 28 آبان ماه امسال با اجاره این انبار گوشت‌ها را در آن نگهداری می‌کرد و حاضر نمی‌شد گوشت‌ها را وارد بازار کند.

ایرج عزیزی معاون اجرایی سازمان تعزیرات حکومتی هرمزگان عصر امروز در حاشیه پلمپ این انبار گوشت، اظهار داشت: طبق قانون ماده چهار تعزیرات حکومتی چنانچه اثبات شود افرادی به قصد گرانفروشی، کالاهای خود را به فروش نمی‌رسانند با آنها برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر شرکت وارد کننده حق فروش این گوشت‌ها را ندارد تا وضعیت این اجناس تعیین تکلیف شود.

عزیزی تاکید کرد: قطعا به سرعت وضعیت این گوشت‌ها در تعزیرات حکومتی بررسی و نتیجه کار مشخص خواهد شد.

عباس امینی‌زاده فرماندار بندرعباس نیز در حاشیه پلمپ این انبار گوشت، بیان داشت: با توجه به وضعیت پیش آمده و تاکیدات استاندار هرمزگان در خصوص بررسی و کنترل بازار دستگاه‌های مسئول از جمله فرمانداری بندرعباس، سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در این خصوص تمام تلاش خود را انجام داده‌اند.

وی ادامه داد: ما به دنبال شناسایی تخلفات هستیم و با واردکنندگانی که به این شکل کالاهای خود را احتکار می‌کنند به شدت برخورد خواهیم کرد. 

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول