اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام صادق(ع):

یاد شهدا در شرایط حساس کنونی یک ضرورت است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه امام صادق(ع) گفت: با توجه به شرایط حساس کنونی که هجمه‌های گسترده و بی‌امان دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی به اوج رسیده است، ذکر و یاد شهدا یک ضرورت است.

یاد شهدا در شرایط حساس کنونی یک ضرورت است

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فتح الله جمیری صبح امروز در نشست یادواره شهدای مخابرات استان بوشهر در 8 سال دفاع مقدس که در سالن جلسات سپاه امام صادق(ع) برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا علاوه بر ذکر نام آنها می‌تواند در عزم راسخ جوانان برای ادامه دادن راه شهدا موثر باشد.

وی افزود: در این راستا با حضور فعالان فرهنگی در سپاه برنامه‌ریزی‌های مطلوبی برای برگزاری یادواره‌های مختلف در استان انجام می‌شود.

جمیری گفت: این سپاه در برگزاری یادواره‌های تخصصی پیشتاز بوده و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) تصریح کرد: اسلام و انقلاب اسلامی فرصتی را برای ما ایجاد کرده که بتوانیم در پرتو آن گوشه‌ای از دین خود را نسبت به شهدا ادا کنیم.

وی افزود: امروز با توجه به شرایط حساس کنونی که هجمه‌های گسترده و بی امان دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی به اوج رسیده است، ذکر و یاد شهدا و برگزاری یادواره برای آنان نشان دهنده عنایت خداوند است که نسبت به بندگان مومن خویش روا داشته است.

وی با بیان اینکه سپاه در برگزاری یادواره‌ها تاکنون موفق عمل کرده است، گفت: ما اکنون علاوه بر یادواره‌های عمومی که در طول سال در سطح سپاه استان، شهرستان‌ها، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج برگزار می‌کنیم اقدام به برگزاری چندین یادواره تخصصی نظیر یادواره شهدای بهداری، شهدای آماد و پشتیبانی، شهدای دانشجو و ... کرده‌ایم.

جمیری خاطرنشان کرد: شهدا در کوتاهترین زمان ممکن و با شهادت خود راهی را که یک عالم ربانی طی سالیان دراز از طریق مجاهدت‌های نفسانی می‌پیماید، پیموده‌اند و این مزدی است خداوند به واسطه جانفشانی شهدا به آنان اهدا کرده است.

وی کار برای شهدا را توفیق الهی خواند و اذعان داشت: برگزاری یادواره‌ها فرصت مغتنمی برای خدمتگذاری در مسیر شهدا است.

جواد غلامی مسئول برگزاری یادواره شهدای مخابرات استان بوشهر نیز در ادامه به تشریح اهداف و فعالیت‌های صورت گرفته برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این یادواره پرداخت و مساعدت و همراهی همگان را خواستار شد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول