اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گیلان در خبرگان رهبری:

اهداف مقدس شهدا راهبرد انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گیلان در خبرگان رهبری گفت: اهداف مقدس شهدا باید به عنوان راهبرد و راهکار انقلاب اسلامی زنده بماند.

اهداف مقدس شهدا راهبرد انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت حجت‌الاسلام والمسلمین رضا رمضانی عصر امروز در یادواره 101 شهید تخریبچی گیلان اظهار داشت: رزمندگان به دلیل تکلیفی که احساس می‌کردند در میدان عظیم مبارزه قرار گرفتند.

وی اخلاص را از مهم‌ترین ویژگی‌های شهدا عنوان کرد و افزود: رزمندگان خداوند را باور داشتند.

رمضانی چهره شهدا را حق‌گرا، خداباور و خدا شهود توصیف کرد و ابراز داشت: شهدا به وظیفه خود عمل کردند و این امر عامل پیروزی آنها شد.

نماینده مردم گیلان در خبرگان رهبری دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس را عظیم خواند و تصریح کرد: دفاع مقدس هنوز در جامعه تاثیرگذار است.

وی به معنویت و رونق مجالس شهدا اشاره کرد و گفت: اهداف مقدس شهدا باید به عنوان راهبرد و راهکار انقلاب اسلامی زنده بماند.

رمضانی راه شهدا را حفظ مسیر انقلاب نامید و خاطر نشان کرد: طاغوت به شکل‌ها و قالب‌های مختلف ظهور و بروز پیدا می‌کند.

نماینده ولی فقیه در کشور آلمان بر زنده نگه داشتن انگیزه شهدا تاکید کرد و بیان داشت: بقای نظام نیاز به حرکت برای خدا دارد تا زمینه حرکت جهانی فراهم شود.

وی با بیان اینکه بحث بیداری اسلامی، انسانی و آزادی‌ها برای رسیدن به حقیقت در جهان معنای واقعی پیدا کرده است اذعان داشت: بیدارسازی ملت‌ها در جهان ایجاد شده است.

رمضانی به تاثیر وقوع انقلاب اسلامی ایران در جهان اشاره کرد و یادآور شد: در غرب نیز به دنبال معنویت هستند و برای اینکه به صلح پایدار برسند بحث اخلاق را در جهان مطرح می‌کنند.

نماینده مردم گیلان در خبرگان رهبری با اشاره به اینکه آزادی، استقلال و جمهوریت یک موضوع عادی نیست افزود: امام (ره) ادعای بزرگی را مطرح کردند و عملاً آن را به اثبات رساندند.

وی ادامه داد: امام (ره) عملاً نشان دادند که در هر شرایطی حتی در دنیای مدرنیته می‌توان برنامه‌های اسلام را اجرا کرد.

رمضانی با تاکید بر اینکه بیداری تمام دنیا را فرا گرفته است اظهار داشت: تفکر ضد صهیونیستی در کشورهای اروپایی گسترش یافته است.

نماینده ولی فقیه در کشور آلمان نیازهای مردم در اروپا و آمریکا را فرا مادی دانست و تصریح کرد: اعتراض مردم در غرب دیگر بحث اقتصادی نیست و در حال حاضر مسائل محتوایی را مطرح می‌کنند.

 

*استقبال عظیم دنیا از افکار امام (ره)

وی با بیان اینکه افکار امام (ره) در دنیا با استقبال عظیمی مواجه شده است خاطر نشان کرد: کرسی‌های اسلام‌شناسی و شیعه‌شناسی در دانشگاه‌های جهان در حال توسعه است.

رمضانی به تقابل دشمن در جبهه‌های نظامی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی با نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمن اسلام‌های مختلف را در منطقه هدایت می‌کند در حالی که اسلام لیبرالی و افراطی پاسخگوی نیازهای جامعه نیست.

 

*اسلام امام خمینی (ره) پاسخگوی نسل امروز جامعه است

نماینده مردم گیلان در خبرگان رهبری اسلام امام خمینی (ره) را پاسخگوی نیازهای نسل امروز جامعه در ابعاد مختلف عنوان کرد و بیان داشت: ملت‌ها در صدد هستند سرنوشت خود را در تمام جهان به دست گیرند و دیپلماسی دولت‌ها در حال تبدیل شدن به دیپلماسی ملت‌هاست.

وی بر توسعه اعتماد مردم به نظام و مسئولان تاکید کرد و ابراز داشت: مجلسی موفق است که تخصص را در کنار تعهد قرار دهد.

رمضانی اخلاص، ساده‌زیستی و روحیه خدمتگزاری را از شاخصه‌های نمایندگان اعلام کرد و یادآور شد: اصلح کسانی هستند که قانون را می‌فهمند و در عرصه‌های مختلف ورود می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در کشور آلمان با تاکید بر مجلسی مقتدر و کارآمد اذعان داشت: نمایندگان مردم در مجلس باید حکم رهبری را تشخیص دهند و شرایط را برای ارتقای جامعه فراهم کنند.

وی درک شرایط فعلی برای نمایندگان را بسیار مهم خواند و افزود: مجلس می‌تواند عقلانیت نظام را توسعه دهد.

*جوانان آلمانی آماده دفاع از تفکر اسلامی هستند

رمضانی به آمادگی جوانان پاک و معتقد به نظام و ولایت آلمانی اشاره کرد و اظهار داشت: جوانان آلمانی اعلام آمادگی کردند و برای دفاع از تفکر اسلامی و ضد صهیونیستی لبیک می‌گویند.

نماینده مردم گیلان در خبرگان رهبری با بیان اینکه تفکر اسلامی طرفداران بسیاری در جهان دارد تصریح کرد: قدر نظام اسلامی و خون پاک شهیدان را باید بدانیم و اجازه دهیم مسیر شایسته‌سالاری اجرا شود.

وی جدایی مردم از روحانیت را ترفند دشمنان دانست و اذعان داشت: اسلام منهای روحانیت اصیل قطعاً بازتاب فردی و جهانی ندارد و باید مواظب باشیم تفکرهای انحرافی در جامعه رسوخ نکند.

در این مراسم جلد دوم کتاب "ستارگان معبر عشق" رونمایی شد

انتهای پیام/ی10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول