اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی با کاندیدای اصولگرای کرج مطرح شد:

اختلاس 3 هزار میلیاردی با دوری از راه شهدا رخ داد

خبرگزاری فارس: یک کاندیدای اصولگرا و عضو جبهه متحد اصولگرایان کرج تاکید کرد: اگر پیرو راه شهدا و امام شهیدان بودیم، اختلاس 3 هزار میلیاردی در کشور رخ نمی‌داد.

اختلاس 3 هزار میلیاردی با دوری از راه شهدا رخ داد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی با محمود کیانی یکی از کاندیداهای اصولگرای کرج برگزار شد.در این جلسه یکی از دانشجویان از وی سؤال کرد با وجود اینکه شما جانباز هستید، چرا در انتخابات شرکت کردید؟ که کیانی در پاسخ گفت: برای پاسخ به این سؤال باید به آسیب‌شناسی یک موضوع بپردازیم و آن هم این است که شهدا و جانبازان را در چه مواقعی باید یاد کنیم؟

وی با بیان اینکه در حال حاضر متاسفانه تنها در هفته دفاع مقدس، کنگره  و همایش‌ها از شهدا یاد می‌شود که آن هم بیشتر رنگ و بوی خاطرات و شعر دارد، گفت: حال سوال من این است که سهم شهدا و جانبازان در عرصه سیاسی ،اجتماعی و اقتصادی کشور به چه میزان است و چرا نباید یک جانباز نقشی در اداره جامعه خود داشته باشد؟

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کرج ادامه داد: یکی از علت‌های حضور من در انتخابات این است که بگویم هنوز جانبازان در عرصه حضور دارند و هنوز بوی شهدا در فضای جامعه حس می‌شود.

کیانی تاکید کرد: اعتقاد قلبی من این است که اگر فضای معنوی و عطر شهدا در جامعه  پیچیده بود، بحثی چون اختلاس 3 هزار میلیاردی اتفاق نمی‌افتاد.

وی افزود: این حضور جانبازان و خانواده‌های شهدا است که دوباره عطر خدمت مکتبی از جنس شهید رجایی را احیا می‌کند. ضمن آنکه قصدم از حضور در عرصه رقابت این است که بگویم در راه حمایت از آرمان‌ها و ولایت فقیه و مردم ایثارگران هنوز حضور دارند و مقاومت می‌کنند.

عضو جبهه متحد اصولگرایان کرج در ادامه و در پاسخ به پرسش یکی از دانشجویان درباره برنامه‌های خود گفت: مهم‌ترین موضوع برای استان نوپای البرز به ویژه شهر کرج ساماندهی اقدامات و برنامه‌های دستگاها، سازمان‌ها و ارگان‌های استان در یک جهت واحد به منظور هم افزایی قدرت و توان خدمت‌ مجموعه‌های اداری و خدماتی به مردم است.

کیانی با تاکید بر ضرورت تدوین و اجرای سند چشم‌انداز استان البرز گفت: نکته بعدی اینکه عموما وظیفه یک نماینده در حوزه قانون‌گذاری و پیگیری و نظارت خلاصه می‌شود و یک نماینده دارای تاثیرات بسیاری در مجموعه مدیریتی یک استان به معنای عام است.

وی ادامه داد: از این رو نماینده مجلس باید پشتوانه خوبی برای مدیریت اجرایی استان باشد و وی باید در مقام کسب بودجه، تثبیت مدیریتی و کارکرد خدماتی اجرایی دستگاه‌ها و ارگان‌ها بتواند موثر باشد.

* فتنه و انحراف در دیدگاه اصولگرایان

کیانی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه چه نظری درباره مثلث جریان انحرافی، مردودین و ساکتین فتنه و وابستگان به مراکز قدرت و ثروت دارد؟ اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی از بدو پیروزی انقلاب شاهد ریزش‌هایی در بطن خود،‌ از جریان اوایل انقلاب مسعود رجوی و بنی صدر گرفته تا جریان فتنه 88 بوده است.

وی افزود: بنابراین این مثلث شیطانی یک پدیده جدید نیست، اما مهم این است که هیچ یک از این جریانات نتوانسته و نخواهند توانست درخت تنومند انقلاب اسلامی را قطع کند و ضمن آنکه مقام معظم رهبری می‌فرماید این موضوع در اولویت نظام نیست.

این کاندیدای اصولگرای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بنابراین کسانی که پیرو ولی امر مسلمین جهان هستند نباید جلوتر و یا کندتر از معظم له حرکت کنند که در غیر این صورت التزام عملی آنان به ولایت فقیه محل اشکال می‌شود.

کیانی اظهار داشت: ضمن آنکه جریاناتی به دنبال برجسته کردن این موضوع هستند تا مباحث بسیار مهمی همچون بیداری اسلامی در منطقه کم رنگ شود که این در حقیقت خیانت به اسلام و آرمان‌های مقدس امام راحل است.

انتهای پیام/خ۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول