اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ برتر نوجوانان رقم خورد

شکست صبای قم برابر نخل بندرعباس

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال رده سنی نوجوانان صبای قم در دیداری حساس از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور برابر تیم فوتبال نوجوانان نخل بندرعباس نتیجه را واگذار کرد.

شکست صبای قم برابر نخل بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از قم دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور امروز با انجام چند مسابقه در شهرهای مختلف پیگیری شد که در یکی از مهم‌ترین دیدارها، تیم فوتبال نوجوانان صبای قم به شکست در خارج از خانه تن داد.

در این مسابقه حساس که در بندرعباس برگزار شد، تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در یکی از دیدارهای مهم خارج از خانه خود در رقابت‌های این فصل لیگ برتر امید کشور، میهمان تیم فوتبال نوجوانان نخل بندرعباس بود که در پایان دیداری حساس با نتیجه دو بر یک مغلوب میزبان خود شد.

صبای قم در این دیدار خارج از خانه که در حضور طرفداران تیم نخل بندرعباس در ورزشگاه اختصاصی این شهر برگزار شد، در حالی مقابل تیم امید نخل بندرعباس تن به شکست داد که در بازی رفت در خانه مقابل حریف تن به تساوی داده بود و بدین ترتیب یک باخت دیگر را در لیگ برتر نوجوانان کشور پذیرفت.

در این دیدار تیم فوتبال نوجوانان صبای قم بسیار خوب و قوی ظاهر شد و در نیمه نخست با ارائه فوتبال و بازی هجومی میزبان قدرتمند خود تیم فوتبال نوجوانان نخل بندرعباس را با تساوی متوقف کرد تا این نیمه بدون گل به پایان برسد.

شاگردان غلامرضا کاظمی وقتی میزبان را در موقعیتی دیدند که قصد دارد با استفاده از شرایط میزبانی به پیروزی برسد فوتبالی منطقی ارائه دادند و در نیمه دوم یک بار موفق به گلزنی نیز شدند اما تلاش آنها کارساز واقع نشد و نخل بندرعباس نیز دو بار دروازه صبای قم را باز کرد.

در نیمه نخست این دیدار تیم فوتبال نوجوانان صبای قم موقعیت‌های گل خوبی به دست آورد اما موفق به باز کردن دروازه تیم حریف نشد تا اینکه در نیمه دوم یک گل از صبا و دو گل برای تیم نخل بندرعباس به ثمر رسید.

صبای قم در حالی برابر تیم فوتبال نوجوانان نخل بندرعباس شکست خورد که به سه امتیاز این مسابقه نیاز ضروری داشت تا بتواند جایگاه خود در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور را تثبیت کند اما باید این مهم را در دیدارهای آتی جستجو کند.

نوجوانان صبای قم در حالی در این دیدار خارج از خانه خود در لیگ برتر نوجوانان کشور مغلوب تیم فوتبال نخل بندرعباس شدند که در جدول رده‌بندی هشتم تیمی گروه دوم مرحله مقدماتی مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان جایگاه پنجم را در اختیار دارند.

بدین ترتیب تا پایان هفته ما قبل پایانی از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور، تیم فوتبال نوجوانان فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با بیشترین امتیاز در صدر جدول رده‌بندی ایستاده و صعودش قطعی شده است.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول