اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گیلان در خبرگان رهبری:

نمایندگان مجلس حکم رهبری را تشخیص دهند‌

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گیلان در خبرگان رهبری گفت: نمایندگان مجلس باید حکم مقام معظم رهبری را تشخیص دهند تا شرایط برای رشد و ارتقای جامعه فراهم شود.

نمایندگان مجلس حکم رهبری را تشخیص دهند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت حجت‌الاسلام والمسلمین رضا رمضانی امشب در همایش خانواده یاران سبز موعود (عج) در سالن اجتماعات خاتم‌الانبیا (ص) این شهر به نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: مجلسی موفق است که تخصص را در کنار تعهد قرار دهد.

وی بر انتخاب نماینده اصلح تاکید کرد و افزود: اصلح کسانی هستند که قانون را می‌فهمند و در عرصه‌های مختلف ورود می‌کنند.

رمضانی با بیان اینکه نمایندگان مجلس باید بصیر و آگاه باشند، تصریح کرد: نمایندگان در تمام کمیسیون‌های مجلس باید دقت‌های لازم را در توسعه انقلاب داشته باشند.

نماینده مردم گیلان در خبرگان رهبری اخلاص، ساده‌زیستی، روحیه خدمتگزاری را از شرایط نمایندگان مجلس دانست و خاطر نشان کرد: نمایندگان مجلس در بحث انتصاب‌ها نباید سهم‌خواه باشند و این امر آنها را از بحث اصلی دور می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه باید به دنبال مجلسی مقتدر و کارآمد باشیم ابراز داشت: نمایندگان مجلس باید حکم مقام معظم رهبری را تشخیص دهند تا شرایط برای رشد و ارتقای جامعه فراهم شود.

رمضانی درک شرایط فعلی برای نمایندگان را بسیار مهم ذکر کرد و گفت: رأی‌های پاک باید در صندوق‌ها ریخته شود.

نماینده مردم گیلان در خبرگان رهبری با بیان اینکه مجلس می‌تواند عقلانیت نظام را توسعه دهد بیان داشت: نمایندگان باید به اصول و مبانی نظام توجه داشته باشند.

وی در ادامه بخش تربیت و توجه به فطرت، تعقل و تفکر را از نکته‌های بسیار کلیدی خواند و یادآور شد: جامعه اسلامی وظیفه دارد شرایط و بستر را برای رشد جوانان و نوجوانان فراهم کند.

رمضانی با اشاره به اینکه تربیت در اولویت قرار دارد اذعان داشت: تربیت صحیح با تعلیم امکانپذیر است.

نماینده مردم گیلان در خبرگان رهبری بهترین سمت انبیا را معلمی عنوان کرد و افزود: تمام پیامبران به عنوان معلم بشریت را به معنویت دعوت کردند و پیامبر اکرم (ص) آن را به پایان رساند.

وی تربیت را امری تخصصی توصیف کرد و اظهار داشت: متخصصان باید در این زمینه نظر دهند و نگاه سطحی به اخلاق باید تعمیق شود.

رمضانی با بیان اینکه فرزندان را باید اهل تفکر بار آورد و وارد میدان کرد بیان داشت: بحث دین باید شیرین‌ترین کلاس‌ها برای دانش‌آموزان باشد.

نماینده مردم گیلان در خبرگان رهبری بر روش تفکرمحوری به عنوان یک پایه و اصل در نهاد آموزشی و تربیتی تاکید کرد و گفت: معلمان باید جدیدترین روش‌های تربیتی را بیاموزند.

وی با اشاره به اینکه ادب باید نخستین نکته در فضای آموزشی به دانش‌آموزان باشد اذعان داشت: ادب اگر منشأ درونی داشته باشد فضیلت است.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول