اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان – 205

بیرقدار: سیدعلی طاهری همچون مدرس به مجلس می‎رود

خبرگزاری فارس: عضو کمیته روحانیت یک کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در حوزه انتخابیه گرگان و آق‎قلا گفت: سیدعلی طاهری همچون مدرس به مجلس می‎رود.

بیرقدار: سیدعلی طاهری همچون مدرس به مجلس می‎رود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الاسلام سعید بیرقدار شامگاه چهارشنبه در همایش بزرگ ایثارگران که در مسجدالرضا (ع) آذربایجانی‎های گرگان برگزار شد اظهار داشت: رأی به طاهری رای به شخص نیست بلکه رأی به بصیرت است لذا مردم ولایتمدار گرگان با رأی خود ان‌شاءالله باعث شده تا دکتر طاهری همچون مدرس به مجلس برود.

وی در ادامه افزود: طاهری الحمدالله در چهار سال دوران نمایندگی خود کارنامه درخشانی دارد.

بیرقدار تصریح کرد: مخالفان نظام، مخالفان تفکر ولایی این روزها زمزمه می‎کنند و برخی نیز جاهلانه تکرار می‎کنند که طاهری در این چهار سال چه کرده و یا می‎گویند طاهری در این چهار سال در مجلس حرف نزده، اما ایشان شش نطق در راستای حل مشکلات مردم و در راستای توسعه استان داشته‌اند.

این عضو کمیته اصولگرا اذعان داشت: ورود سید علی طاهری به مجلس درخشان بوده است، ایشان عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی و هر چهار سال نیز دبیر اول این کمیسیون بوده‎اند همچنین عضو فراکسیون کشاورزی، عضو فراکسیون غدیر، نائب رئیس و سخنگوی فراکسیون بیداری اسلامی، نماینده بنیاد بین‎المللی غدیر استان، لذا جایگاه و شخصیت ایشان در نگاه دیگران به عنوان یک نماینده ممتاز بوده است.

بیرقدار خاطر نشان کرد: ما با اعتقاد وارد این میدان شده‎ایم و قدم برمی‎داریم البته ضمن احترام به همه کاندیداها باید اعلام کنیم که طاهری با هیچ کاندیدایی ائتلاف ندارد و اگر گروه‎ها، احزاب و یا قبایل خاصی اطلاعیه‎ای تقسیم و در بین مردم دو نماینده را معرفی می‎کنند به معنای ائتلاف نیست و طاهری به دلیل کثرت نمایندگان با هیچ کاندیدایی ائتلاف نخواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه مردم دارای دو انتخاب و حق رأی هستند متذکر شد: هیچ کس نباید خود را از انتخاب دوم محروم کند چرا که این یک حق است و باید از حق خودتان دفاع کنید.

عضو کمیته اصولگرا اضافه کرد: به‎حمدالله در اکثر نظرسنجی‌هایی که از گروه‎های بی‎طرف انجام گرفت طاهری رأی اول است، اما این بدان معنا نیست که خیال‎مان راحت باشد بلکه باید تلاش کنیم تا با حضوری گسترده در انتخابات و با انتخاب اصلح، ایشان را وارد مجلس نهم کنیم.

بیرقدار با اشاره به اینکه تا روز انتخابات بازار شایعات داغ است تاکید کرد: برخی از تهمت و دروغ و غیبت نمی‎ترسند و دیده می‎شود گاها اقدام به تخریب یکدیگر می‎کنند که این عمل ناشایست از سوی علما و فقهای دین حرام اعلام شده است.

وی در پایان به ویژگی‎های یک نماینده خوب به بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: حضرت آقا در برهه‎های مختلف ویژگی‎های نماینده خوب را در فردی می‎دانند که دردآشنای مردم باشد، با مردم یگانه و صمیمی باشد، از فساد دور باشد، دنبال اشرافی‎گری نباشد، عدم اتصال به کانون‌های قدرت و ثروت، تدین، کارآمدی، شجاعت، خدوم، امتحان داده، باکفایت، برنامه‎دار، خوشنام و جوان‎گرا باشد که تمام این خصوصیات در نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس هشتم و کاندیدای اصلح انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی حجت‎الاسلام والمسلمین دکتر سید علی طاهری وجود دارد.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول