اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای مجلس نهم:

بساط ناشایسته‌سالاری برچیده می‌شود

خبرگزاری فارس: کاندیدای مجلس نهم از حوزه انتخابیه اردبیل گفت: بساط ناشایسته‌سالاری در کشورمان با شکل‌گیری مجلس کارآمد و تقویت سایر قوا بایستی برچیده شود.

بساط ناشایسته‌سالاری برچیده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کمال‌الدین پیرمؤذن عصر امروز در جلسه سخنرانی خود در مسجد قدس اردبیل اظهار داشت: مشارکت مردم در تمام صحنه‌ها و ابعاد جامعه می‌تواند این کشور را از خطر و آسیب‌های مختلف مصون کند که در این باب بایستی به انسان‌های صالح و شایسته اعتماد کرد.

عضو مؤسسات خیریه و شورای حل اختلاف اردبیل با بیان این‌که مردم ولایی و عاشق اهل بیت اردبیل روز 12 اسفند حماسه‌ای دشمن‌شکن در حمایت از انقلاب اسلامی به نمایش می‌گذارند، تصریح کرد: ما امروز به حرکت عدالت‌طلبانه به مانند حکومت علی (ع) و مبارزه با هرگونه ظلم و تعدی به مانند دوران پر فراز و نشیب اسلام و ائمه اطهار نیاز داریم تا بتوانیم این نظام را در برابر دشمنان تا بن‌ دندان مسلح از خطر و حرکت‌های ناصحیح مصون کنیم.

وی با قدردانی از شورای نگهبان در تأیید صلاحیت پاکان و سربازان ولایت خاطر نشان کرد: نمایندگانی که مهر نوکری و خدمتگزاری مردم را بر سینه و دل دارند در قوه مقننه به وظیفه و رسالت خطیر خود عمل کرده و در نهایت شجاعت و بصیرت بهترین کارنامه را از خود به یادگار می‌گذارند.

پیرمؤذن یکی از بدترین خصلت نماینده و وکیل مردم را ادعای دروغ و حریص بودن نسبت به جایگاه چند روزه دنیا برشمرد و اضافه کرد: بنده که خود را نقطه وصل و ثقل تمام اقوام استان اردبیل می‌دانم، سعی می‌کنم در جایگاه قانون‌گذاری با نگاهی متفاوت‌تر در صحنه حاضر شده و برای مردم پاک و ولایی این خطه خدمتگزاری صادق و متعهد باشم.

شهردار سابق سراب به وضعیت نابسامان صنعت و کشاورزی در استان و گله‌مندی بسیاری از سیب‌زمینی‌کاران از نحوه فروش محصول اشاره کرد و ادامه داد: اگر اردبیل امروز از 80 هزار بیکار رنج می‌برد نتیجه بی‌توجهی به زیرساخت‌های بخش‌های کشاورزی و صنعت است که تنها در سایه اختلاف نمایندگان این عقب‌ماندگی‌ها اتفاق افتاده است.

پیرمؤذن در ادامه سخنان خود بیان کرد: در کنار کمک و یاری دولتمردان و حمایت از رئیس جمهور با رعایت اصول و عمل به تعهدات خود به گونه‌ای رفتار می‌کنیم تا در استان اردبیل پیشرفت همه‌جانبه اتفاق بیفتد.

فرماندار سابق پارس‌آباد گفت: آنهایی که سعی می‌کنند کشورمان را مورد تاخت و تاز و برخی اندیشه‌های پلید قرار دهند امروز به معنای حقیقی به زبونی و خواری افتاده‌اند و در رویارویی با این نظام دچار چالشی عظیم هستند.

شهردار سابق اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود پیگیری تأمین امکانات زیربنایی شهرک‌های صنعتی استان، ایجاد منطقه ویژه اقتصادی، پیگیری برای جذب سرمایه‌گذاران، رونق‌بخشی به بخش کشاورزی، حمایت از سرمایه‌گذاران و ایجاد مرکز شیعه‌شناسی در اردبیل را از پیگیری‌های خود در مجلس آینده توصیف کرد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول