اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بناب:

جریان فتنه هنوز برچیده نشده است

خبرگزاری فارس: فرماندار بناب با بیان اینکه جریان فتنه هنوز برچیده نشده است، گفت: پیروزی ملت ایران در جریان 9 دی و گرامیداشت این روز کمتر از 22 بهمن نیست.

جریان فتنه هنوز برچیده نشده است
به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، سعید برقی بعد از ظهر امروز در نشست هماهنگی و تشکیل ستاد 9 دی و بزرگداشت ایام الله مبارک دهه فجر شهرستان بناب از این روز بزرگ به‌عنوان نقطه عطف در تاریخ انقلاب نام برد و اظهار کرد: در این حماسه ملی مردم مؤمن، ولایت‌مدار و دوستدار اهل بیت(ع) بار دیگر به جهانیان ثابت کردند که در خط ولایت بوده و هیچ‌گاه از این خط اصیل رویگردان نمی‌شوند.
وی با اشاره به شرایط سخت فتنه سال88 افزود: هر چند هجمه‌های بسیار زیادی از سوی معاندین داخلی و قدرت‌های خارجی متوجه ایران اسلامی بود؛ اما مردم ایران در شرایط خاص نشان دادند که در تبعیت و پیروی از ولایت فقیه هیچ تردیدی به خود راه نمی‌دهند.
فرماندار بناب تأکید کرد: پیروزی ملت ایران در جریان 9 دی و گرامیداشت این روز کمتر از 22 بهمن نیست؛ اما مردم و به خصوص دستگاه‌های فرهنگی باید با اجرای برنامه‌های متنوع و دعوت از سخنرانان برجسته و مجرب، ضمن گرامیداشت این روز، جریان فتنه سال88 را برای مردم تبیین کنند.

نقش بی‌بدیل ولایت در خنثی کردن توطئه‌ها در جریان فتنه
وی نقش رهبری را در خنثی کردن توطئه‌‌ها در جریان این فتنه بی‌بدیل دانست و  گفت: اگر رهبر معظم انقلاب آن را مدیریت نمی‌کردند، قطعاً نظام با مشکلات و چالش‌های فراوانی روبه رو می‌شد.

جریان فتنه هنوز برچیده نشده است
برقی با بیان اینکه جریان فتنه هنوز برچیده نشده است؛ ادامه داد: احتمال وقوع چنین اتفاقای در آینده نیز پیش‌بینی می‌شود، اما هوشیاری و آگاهی مردم را می‌طلبد تا با حوادث احتمالی برخورد کنند.‌
وی در عین حال گفت: اگر فتنه سال88 اتفاق نمی‌افتاد، الآن این مشکلات گریبانگیر این کشور نبود.
فرماندار بناب افزود: اگر مردم در 9 دی به صحنه نمی‌آمدند و مقابل فتنه نمی‌ایستادند، با نیروهای نظامی نمی‌شد مقابل این فتنه ایستاد.
وی همچنین اظهار کرد: حماسه 9 دی بر همگان روشن کرد که مردم برای دفاع از کیان جمهوری اسلامی و حریم ولایت فقیه لحظه‌ای درنگ نکرده و همواره مقابل دشمنان مقاومت می‌کنند، اما نباید از این مسئله به سادگی بگذریم و دستگاه‌های فرهنگی از جمله دانشگاه‌ها، حوزه علمیه و آموزش و پرورش باید برای این واقعه مهم اطلاع رسانی کنند.
ناصر بزاز بنابی، بخشدار مرکزی بناب به‌عنوان مسئول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی این شهرستان معرفی شد.
همچنین مقرر شد برنامه‌های دهه فجر در شهرستان بناب در قالب تشکیل 11 کمیته فعالیت‌های خود را آغاز کنند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول