اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

بساط زر و زور در انتخابات نهم برچیده می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: با درایت و بصیرت مردم بساط زر و زور، تزویر و ریا از صحنه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی برچیده می‌شود.

بساط زر و زور در انتخابات نهم برچیده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل قاسم محمدی پیش از ظهر امروز در نشست حامیان خود در اردبیل اظهار داشت: اگر نماینده مردم در نظام اسلامی فریاد مبارزه با فقر و فساد و تبعیض، باندبازی‌ها و پارتی‌بازی‌ها و خویشاوندسالاری و قوم‌گرایی را سرندهد و یا بخواهد در برابر آنها موضع سکوت اختیار کند به یقین سقوط خواهد کرد.

وی با برشمردن ویژگی‌های زندگانی حضرت علی (ع) و ضرورت الگوگیری از آن حضرت در شیوه اداره زندگی و اجتماعی خاطرنشان کرد: ما با توسل و مدد جستن از امام مظلومان درصدد حرکت به سمت جامعه‌ای ایده‌آل و آرمانی هستیم و روز به روز نیز تجلی این منشور واقعی را نظاره‌گر خواهیم بود.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل را ذخیره‌گاه اندیشمندان، بزرگان و مفاخر حوزه فرهنگ و معارف اسلامی و عاشورایی توصیف کرد و افزود: خانواده‌هایی چون موذن‌زاده‌ها در توسعه فرهنگ عاشورایی و مکتب حسینی با صدا و قلب طاهر و نفس پاک خود تاثیرگذار حرکت کرده‌اند و با خلق زیباترین آثار در این حوزه عشق و دلدادگی به ساحت امام حسین(ع) را سبب‌ساز شده‌اند.

محمدی در ادامه سخنان خود حرکت ملت ایران را در مسیر توحید و اثبات حقانیت اسلام یک افتخار عظیم در عصر معاصر برشمرد و بیان داشت: انسان‌‌های عاشق در مسیر مبارزه با ظلم و تعدی و اجحاف در حق یتیمان و مستضعفان حرکتی تاثیرگذار داشته‌اند که امروز ماحصل این حرکت و الگوگیری را در ترویج و نهادینه شدن فرهنگ علوی و حسینی شاهد هستیم.

وی گفت: ما با رمز یا فاطمه‌الزهرا و علی‌ابن ابیطالب برای خدمتگزاری بیشتر به مردم علوی و حسینی این دیار تبلیغات خود را در یک فضای رقابتی سالم و برادرانه آغاز کردیم و انتظار داریم با حضور آگاهانه مردم در 12 اسفند یک برگ زرین تاریخی دیگر بر اوراق عظیم این سرزمین افزوده شود.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس هشتم ادامه داد: ما با توکل و توسل به اندیشه پاک، ولایی و اثبات حقانیت نظام و اعتقاد راسخ به وحدت و خدمت‌رسانی بیشتر به مردم قدم در این عرصه می‌گذاریم.

محمدی با بیان اینکه در جایگاه قانونگذاری در مجلس نظارت بر دولت و عملکرد دیگر مجموعه‌های اجرایی شاخص و ممتاز به نظر می‌رسد تصریح کرد: این حرکت باید با تکیه بر آرمان‌های الهی، نور ایمان، تکیه بر قرآن و تاکید مکرر بر خون شهدا و آرمان این ملت تحقق یابد تا رکن رکین جامعه اسلامی و ایرانی عظمت و سربلندی خود را روزافزون شاهد باشد.

وی افتخار ایرانیان را تکیه بر قرآن کریم و نهج‌البلاغه و بهره‌گیری از کلام بزرگان در سردرب سازمان ملل به عنوان مانیفست باقی و آسمانی دانست و اضافه کرد: برای اعتلای این کشور و نظام نماینده‌ای را باید راهی مجلس کنیم که شان ملت علوی و حسینی را محافظت کرده و آن را به دینار و درهمی نفروشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این استاد دانشگاه‌های اردبیل با قدردانی از حضور پرشور جوانان به عنوان نسل آینده‌ساز کشور در ستادهای تبلیغاتی بیان کرد: ما این ستاد را تبلیغاتی نمی‌دانیم بلکه دانشگاه الزهرا، امام حسین و دانشگاه علم و ادب و معرفت و خدمت‌رسانی به فقرا و پابرهنگان می‌دانیم و معتقدیم از دل چنین برنامه‌هایی برنامه توسعه و حرکت این استان شکل می‌گیرد.

محمدی در ادامه سخنان خود بار دیگر از صدا و سیما به خاطر سانسور برخی از مطالب نماینده مردم و اجازه ندادن در گفت‌وگو با مردم به شکل روان و حقیقی انتقاد کرد و اظهار داشت: صدا و سیما نه تنها عملکرد نمایندگان را بلکه فعالیت مداح اهل بیت سلیم موذن‌زاده را نیز سانسور می‌کند و به جای ساخت برنامه‌های فاخر تنها درصدد درآمدزایی از طریق آگهی بارزگانی و تبلیغ اشی‌مشی، چی‌توز و پفک نمکی است.

وی بیان داشت: ما وظیفه داریم با ساخت و تولید برنامه‌های فاخر بزرگان و سرمایه‌های ارزشمند این استان را معرفی کنیم ولی متاسفانه جای معرفی و تبلیغ بزرگان و نخبگان ما در رسانه ملی خالی است.

کاندیدای مجلس نهم علت این امر را نوعی خودبینی و خود بزرگ‌بینی و حصار تنگ فقرگرایی در صدا و سیما توصیف کرد و افزود: ما تمام سرمایه‌های خود را به حراج می‌گذاریم و گاه جوانان را قلع و قمع می‌کنیم در حالی که باید از اندیشه پاک آنها در ساختن ایران آباد و آزاد استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این همایش سلیم موذن‌زاده مداح و افتخار استان اردبیل و کشور در نعت و منقبت حضرت علی(ع) و ائمه اطهار مداحی و شعرخوانی کرده و به حال و هوای این مراسم که جوانان نیز حاضر بودند صفای ویژه‌ای بخشید.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول