اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خبر داد

واگذاری تدریجی امور اجرایی معدن به سازمان نظام مهندسی

خبرگزاری فارس: امور اجرایی بخش معدن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به تدریج و گام به گام به سازمان نظام مهندسی واگذار می‌شود.

واگذاری تدریجی امور اجرایی معدن به سازمان نظام مهندسی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، حمید صدری اظهار کرد: اولویت واگذاری امور معدن به سازمان نظام مهندسی است، که این امر به صورت گام به گام و در صورت موفقیت این سازمان در انجام امور به نحو احسن و رضایت متقاضیان مابقی امور نیز به تدریج واگذار خواهد شد.

وی با اشاره به لزوم برقراری تعامل دو طرفه بین بخش خصوصی و دستگاه دولتی ادامه داد: سازمان با اعتماد به بخش خصوصی اقدام به واگذاری امور اجرایی می‌کند و خود وظیفه نظارتی را بر عهده دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به توانمندی‌های سازمان نظام مهندسی تصریح کرد: این بخش می‌تواند با توجه به توانمندی‌ها و امکانات خود با افزایش سرعت انجام امور، پاسخگویی شفاف به مراجعین و جلب رضایت ارباب رجوع خدمات مطلوبی به مردم ارائه دهد.

وی در خصوص اقدامات صورت گرفته در بخش معدن از زمان ادغام در سازمان گفت: ما در طول این مدت شاهد کاهش زمان انجام امور، به روز رسانی محدوده‌های اکتشافی و شفاف سازی امور در این بخش بودیم.

صدری استان زنجان را یکی از استان‌های دارای ذخایر معدنی غنی در سطح کشور دانست و یادآور شد: با توجه به وجود ظرفیت‌های موجود در استان باید با تعامل و برنامه‌ریزی دقیق از این نعمت خدادادی به خوبی استفاده کنیم.

انتهای پیام/ی30

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول