اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 195

محسنی: نماینده اصلح باید در تحولات داخلی و خارجی تاثیرگذار باشد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان گفت: نماینده اصلح باید در تحولات داخلی و خارجی تاثیرگذار باشد.

محسنی: نماینده اصلح باید در تحولات داخلی و خارجی تاثیرگذار باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان، رضاعلی محسنی در نشست انتخابات و رسانه و جنگ نرم در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان اظهار داشت: ایران اسلامی بار دیگر واقعه مهمی را در پیش دارد به نام نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و بی‎تردید همانند همه صحنه‎ها ملت سرفراز ایران اسلامی در این کارزار نیز پیروز میدان خواهند شد.

رئیس شورای آموزشی منطقه 10 دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: اعضای هیئت علمی و کارکنان و دانشجویان دانشگاه به عنوان عضوی از ملت بزرگ ایران اسلامی با حضور پرصلابت خود در پای صندوق‎های رای مجددا با حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تجدید پیمان کرده و در این انتخابات حضوری پرشور و شعور خواهند داشت چرا که حضور در این انتخابات یک وظیفه دینی و ملی و شرعی و اجتماعی محسوب می‎شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان با اشاره به فرمایشات حضرت امام در خصوص ویژگی‎های نماینده اصلح گفت: همه کاندیدها دارای صلاحیت هستند و ما باید با انتخاب شایسته و اصلح افرادی شایسته را به خانه ملت بفرستیم که در تحولات داخلی و خارجی تاثیرگذار باشند.

در ادامه این جلسه استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به ضرورت حضور دانشگاهیان در انتخابات با بیان اینکه ایران اسلامی مستقل‌ترین کشور موجود در دنیا است، گفت: حضور در انتخابات سبب تقویت نظام می‎شود.

حجت‎الاسلام علیرضا مستشاری با توجه به سربلندی ایران اسلامی در بین کشورهای جهان گفت: انقلاب اسلامی ایران سبب تاثیرگذاری بر کشورهای منطقه و جهان شده است.

وی با اشاره به اهمیت نقش رسانه در پیشبرد اهداف دشمن خصوصا در جنگ نرم به نقد و بررسی فیلم‎هایی که توسط شرکت‎های صهیونیستی خصوصا هالیوود در زمینه تخریب افکار و عقاید مسلمانان ساخته شده است پرداخت.

این استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: حتما در پشت پرده تمام فیلمهایی که توسط اینگونه از شرکت‎ها ساخته می‎شود یک اتاق فکری است که مشخص کرده چگونه می‎توان در قالب سرگرمی مردم جهان بر افکار و عقاید آنان تسلط پیدا کرد و به اهداف شوم خود رسید.

گفتنی است در این جلسه روسای دانشگاه‎های آزاد اسلامی و دولتی، مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‎ها و جمعی از اساتید دانشگاه‎های استان گلستان حضور داشتند.

در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‎های استان گلستان و بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گرگان نشست هم‎اندیشی اساتید دانشگاه‎های استان با عنوان انتخابات و رسانه و جنگ نرم به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برگزار شد.

انتهای پیام/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول