اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حداد عادل:

12 اسفند روز امتحان بزرگ ملت ایران است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات گفت: 12 اسفند یک امتحان بزرگ برای ملت ایران است.

12 اسفند روز امتحان بزرگ ملت ایران است

 به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، غلامعلی حداد عادل دقایقی پیش در همایش بزرگ اصولگرایان شهرستان ری با اشاره به شخصیت والای حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) اظهار داشت: مزار نورانی حضرت عبدالعظیم (ع) نزدیک به یک هزار و 300 سال است که ملجا عاشقان اهل بیت علیهم‌السلام بوده است و بنابراین وجود مبارک این حرم در ری قبله تهران نام گرفته است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در ادامه ویژگی‌های مردم ری را برشمرد تاکید کرد: مردم ری همواره مردمی انقلابی و متدین بوده‌اند و فرزندان دلاور این خطه همیشه نقش خود را به‌خوبی ایفا کرده‌اند و مردم ری همیشه در تمام انتخابات سعی کردند نقش موثری داشته باشند و در جنگ تحمیلی شهرری یکی از خزانه‌های نیرو برای انقلاب بود و بسیاری از جوانان این منطقه مسئولیت‌های مختلفی در طول این 33 سال داشته‌اند و به‌خوبی ایفای نقش کرده‌اند.

حداد عادل 12 اسفند را یک امتحان بزرگ برای ملت ایران دانست و گفت: روز انتخابات امتحان بزرگی برای کسانی که حق انتخاب دارند و هم برای کسانی است که می‌خواهند انتخاب شوند.

انتخابات تجلی سه محور استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است

رئیس سابق مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در سال 57 شعار ما استقلال، آزادی جمهوری اسلامی بود که مهمترین شعار ما در تمام عرصه‌ها بوده است.

وی با بیان اینکه انتخابات تجلی این سه محور است، خاطرنشان کرد: ملت با حضور در انتخابات نشان می دهند که این مردم هستند که برای انقلاب تصمیم می‌گیرند نه بیگانگان و مردم غیور ایران اسلامی نشان می‌دهند که برای کشور، خودشان تصمیم‌ می‌گیرند به چه کسی رای بدهند و مجلس را با دست خودشان می‌سازند. نه مانند سال‌هایی که در تاریخ پیش از انقلاب آمده است که نمایندگان مجلس را انگلیس انتخاب می‌کرد.

 

هیئت نظارت امین آرای مردم است

حداد عادل بیان داشت: در هیچ کشوری استقلالی که خدا به ما عنایت فرموده وجود ندارد. هیچ کس نمی‌تواند شما را مجبور کند که به چه کسی رای بدهید، بقیه به شما مشاوره می‌دهند نه دستور، این آرای شما محترم شمرده می‌شود و هیئت نظارت در آرا شما خیانت نمی‌کند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر با بیان اینکه جز سوم شعار اصلی انقلاب ما جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: مردم حکومتی می‌خواستند که این جمهوری اسلامی باشد و قانونی برخلاف شرع مقدس در آن نباشد.

انتهای پیام/ی10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول