اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری:

12 اسفند مشت محکم مردم بر دهان ائتلاف بدخواهان است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: 12 اسفند مشت محکم مردم بر دهان ائتلاف شیطانی بدخواهان است.

12 اسفند مشت محکم مردم بر دهان ائتلاف بدخواهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رضا محمدسلیمانی بعدازظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری اجلاسیه نماز و تجلیل از ایثارگران و خادمان نماز دفاع مقدس در شهرکرد، اظهار داشت: معنویت نقش بسیار مهمی در تقویت روحیه رزمندگان اسلام در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل داشت.

وی افزود: روحانیت با حضور منسجم و سازمان یافته در خطوط مقدم هشت سال دفاع مقدس پرتوهای نورانی معنویت را در مناطق عملیاتی منتشر می‌کرد.

محمدسلیمانی ادامه داد: روحانیون و طلاب رزمنده با حضور خود در بین رزمندگان اسلام و ارتباط عمیق معنوی با آنان، در پیشروی‌ها و پیروزی‌های سال‌های سخت جنگ سهم بسزایی داشتند.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: تجلیل از پیشکسوتان، رزمندگان و خادمان نماز دفاع مقدس گامی به سوی تبیین ناگفته‌های جنگ و انتشار معنویت در جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: برهمین اساس پیشکسوتان، رزمندگان، ایثارگران و خادمان نماز در دفاع مقدس می‌توانند خاطرات، عکس، فیلم و آثاری را که پیرامون نماز از هشت سال دفاع مقدس دارند در مسابقه‌ای به این منظور شرکت و در ترویج فرهنگ نماز و معنویت سهیم شوند.

محمدسلیمانی با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار تا بیستم اردیبهشت سال 1391 است، گفت: مراسم تجلیل از ایثارگران و خادمان نماز دفاع مقدس همزمان با سالروز فتح خرمشهر در خردادماه سال آینده برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به 12 اسفندماه جاری روز سرنوشت‌ساز ملت ایران، بر ضرورت حفظ وحدت و همدلی مردم در فضای انتخاباتی تاکید و گفت: کاندیداها و طرفداران آن‌ها وحدت مردم را خدشه‌دار نکنند و با رقابتی سالم حقوق یکدیگر را رعایت کنند.

وی خاطرنشان کرد: کاندیداها با رقابت سالم تنها به معرفی خود و توانمندی‌هایشان بپردازند و به انتخابات نگاه دینی داشته باشند.

محمدسلیمانی با اشاره به فضای انتخاباتی، اظهار داشت: آن‌چه در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است، مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح و شایسته برای ورود به مجلس است.

وی با تأکید بر اینکه 12 اسفند مشت محکم مردم بر دهان ائتلاف شیطانی بدخواهان است، افزود: جامعه برای مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح و سالم نیاز به آرامش دارد، بنابراین تا می‌توان باید از ایجاد التهاب‌های کاذب و رقابت‌های ناصحیح پرهیز کرد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول