اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تربیت‌معلم شهید مقصودی همدان:

12 اسفند روز یأس دشمنان است

خبرگزاری فارس: رئیس تربیت‌معلم شهید مقصودی همدان گفت: 12 اسفند روز یأس دشمنان نظام است.

12 اسفند روز یأس دشمنان است

علی نجفی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: با توجه به اینکه مجلس جایگاه اندیشه‌ها، طرح‌ها و پشنهادات مختلف در خصوص مسائل کشور و جامعه است، نمایندگان اصلح باید از توان مدیریتی قوی در پیشبرد اهداف انقلاب و اصول تغییرناپذیر اندیشه‌های امام خمینی(ره) و رهبری برخوردار باشند.

وی افزود: از آنجا که مجلس دارای جایگاه ویژه‌ای در بین قوای سه‌گانه است نمایندگان باید دارای ثابت‌ قدمی، سوابق خوب دینی و سیاسی باشند و با توجه به حساسیت این دوره از انتخابات بتوانند جایگاه مجلس را بیش از پیش افزایش دهند.

رئیس تربیت‌ معلم شهید مقصودی همدان خاطرنشان کرد: دشمنان با جریان‌سازی در تلاش هستند تا از ورود نمایندگان اصلح به مجلس خودداری کرده و اهمیت انتخابات را در میان مردم کم اهمیت جلوه دهند.

وی نماینده اصلح را امانت‌دار انقلاب و نظام اسلامی عنوان و تصریح کرد: نمایندگان مجلس نهم باید به عهد و پیمانی که با مردم می‌بندد پایبند باشد.

نجفی افزود: کاندیدای شایسته همواره دارای فعل و عملکردی استوار است و دیانت تقید به مسائل شرعی، توجه به مصلحت‌های جامعه اسلامی و وفاداری به قانون اساسی را به عنوان منشور ملی ایران و ولایت مطلقه فقیه در برنامه زندگی خود دارد.

وی دارا بودن اخلاق اسلامی، نزاکت و سعه صدر را از دیگر ویژگی‌های این مهم برشمرد و تصریح کرد: نماینده مجلس نهم که در رأس قانون‌گذاری کشور قرار می‌گیرد باید مانند شهید مدرس شجاع بوده و از بصیرت و دادخواهی از مظلومان برخوردار باشد.

رئیس تربیت‌معلم شهید مقصودی در نظر گرفتن جامعه و وفاق عمومی در بخش‌های مختلف و توجه به آموزه‌های دینی و اخلاقی جوانان به همراه ایجاد اشتغال و اعتقاد به ولایت فقیه و ولایتمداری را از دیگر ویژگی‌های یک نماینده اصلح عنوان کرد.

وی در پایان روز جمعه 12 اسفندماه را روز یأس و ناامیدی دشمنان اعلام و بیان داشت: مردم غیور همدان با شرکت خود در انتخابات مجلس نهم اعتبار پوشالی دشمنان را فرو ریخته و کوهی از اعتبار و افتخار به نظام را با رأی‌های خود ایجاد می‌کنند.

انتهای پیام/‌ش‌20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول