اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهرستان بهبهان:

جهان مشارکت حداکثری مردم در 12 اسفند را خواهد دید

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهرستان بهبهان گفت: مردم ما با بصیرتی که دارند در انتخابات 12 اسفند حضور یافته و جهانیان این مشارکت حداکثری را خواهند دید.

جهان مشارکت حداکثری مردم در 12 اسفند را خواهد دید

علمدار دره‎شوری امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در بهبهان با تأکید بر اهمیت فراوان انتخابات روز جمعه اظهار داشت: این نخستین انتخابات ما پس از فتنه سال 88 بوده و از همین‌رو دشمن امید زیادی به توطئه در این رویداد دارد.

وی افزود: در همین راستا امتحان بزرگ امروز ملت ایران اسلامی نیز مسئله انتخابات و حضور در آن است زیرا دفاع از انقلاب اسلامی و نظام تنها با حضور پررنگ و باشکوه در این رویداد عظیم رخ می‎دهد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان بهبهان تصریح کرد: خداوند همواره انسان‎ها را مورد امتحانات خود قرار می‎دهد و این ما هستیم که باید با هوشیاری و بصیرت از آنها سربلند بیرون بیاییم.

وی خاطرنشان کرد: آگاهی و بصیرت دو بازوی سربلندی ملت ایران در این امتحان بزرگ بوده و قطعاً با سابقه درخشان مردم در حضور در صحنه‎های حساس و مهم، بار دیگر شاهد خلق حماسه‎ای نو در 12 اسفند خواهیم بود.

دره‎شوری با اشاره به تهدیدات و تحریم‎های دشمنان گفت: دشمنان ما در طول حیات 33 ساله انقلاب اسلامی، همواره ما را تهدید و تحریم کرده‎اند اما با دفاع مردم از نظام خود و با حضور و مشارکت حداکثری در رویدادهای اساسی کشور نظیر انتخابات، پاسخ آنها با قاطعیت هرچه تمام‎تر داده شده‎ است.

وی تصریح کرد: مردم ما به دور از هرگونه قومیت‎گرایی و بحث‎های حاشیه‎ای، با شور و اشتیاق در انتخابات پیش رو شرکت کرده و بار دیگر نشان خواهند داد که ملت ایران با هر زبان، گویش، فرهنگ و عقایدی با یکدیگر همدل و همصدا بوده و وحدت خود را از دست نخواهند داد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان بهبهان در پایان ضمن دعوت از مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات و لبیک به رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: مردم ما با بصیرتی که دارند در انتخابات روز جمعه 12 اسفندماه 90 حضور یافته و جهانیان را با خلق حماسه‎ای دیگر شگفت‎زده خواهند کرد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول