اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سلامت و اصلاح و تربیت زندان‌های کشور:

افزایش فضای نمازخانه‌ها اولویت سال 91 است

خبرگزاری فارس: معاون سلامت و اصلاح و تربیت زندان‌های کشور گفت: توسعه اقامه نماز و تجهیز و افزایش فضای نمازخانه‌ها اولویت سال 91 سازمان زندان‌های کشور است.

افزایش فضای نمازخانه‌ها اولویت سال 91 است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی زندان‌های خراسان رضوی، علی شمسی اظهار کرد: یکی از برنامه‌های اولویت‌دار در سال آتی در حوزه سلامت اصلاح و تربیت توسعه اقامه نماز و تجهیز و افزایش فضای نمازخانه‌های زندان‌های کشور است.

شمسی افزود: کار فرهنگی و اصلاحی در فضای موجود در زندان‌ها نشان از تلاش به سمت و سوی اصلاح و تربیت زندانیان است.

وی تصریح کرد: نبود اقامه نماز در هر یک از زندان‌ها به عنوان یک فریضه واجب الهی به هیچ عنوان قابل توجیه نخواهد بود و مشکلات پیش رو بهانه‌ای برای کوتاهی در اقامه نماز زندانیان نباید باشد.

این مقام مسئول سازمانی تعلیم و تربیت در زندان‌ها را یک مقوله بسیار حساس خواند و افزود: در حوزه تعلیم و تربیت باید هدف و راهکارهایمان احصاء شده و مشخص و دارای یک برنامه مدون کارشناسی شده باشد تا آموزش‌ها و اجرای برنامه‌های فرهنگی بتواند اثر بخشی خود را بر زندانیان که هدف این آموزش‌ها هستند داشته باشد.

حجت‌الاسلام علی تهامی نیز در دومین دوره آموزشی مسئولان فرهنگی و  فعالان نماز زندان‌های سراسر کشور در مشهد گفت: این دوره آموزشی با حضور اساتید مجرب در محل مجتع فرهنگی آموزشی نیایش ستاد اقامه نماز در مشهد برگزار شد.

وی افزود: در این نشست آموزشی شرکت‌کنندگان با اصول مدیریت اسلامی با رویکرد فرهنگی، شیوه‌های دعوت فرزندان به نماز، مدیریت فرهنگی در زندان، مباحث اصلاح و تربیت در زندان، بیان احکام و مخاطب شناسی، آسیب‌شناسی در زندان و نحوه برقراری ارتباط با دیگران آشنا شدند.

تهامی خاطرنشان کرد: این دوره با جلسات پرسش و پاسخ و بررسی راهکارها و برنامه‌های سال 91 در زمینه ارتقای اقامه فرهنگ نماز در زندان‌ها نیز همراه بود.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول