اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنجان یک گام تا حماسه‌ای دیگر- 122

صادقی‌پور: نماینده‌هایی با افکار جدید انتخاب کنید

خبرگزاری فارس: امام جمعه طارم گفت: مردم باید با حضور حداکثری نماینده‌هایی با افکار جدید که درد آشنای جامعه باشد انتخاب کنند.

صادقی‌پور: نماینده‌هایی با افکار جدید انتخاب کنید

حجت‌الاسلام محمد صادقی‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: شرکت در انتخابات امری بدیهی و عقلی است که حضور در آن وظیفه شرعی همه افراد جامعه محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی در 33 سال گذشته سرنوشت خود را به خوبی تعیین کرده‌اند، افزود: حضور حداکثری در انتخابات از برنامه‌های کشور  در راستای پاسخ‌گویی به توطئه‌های دشمنان محسوب می‌شود.

امام جمعه طارم با اشاره به اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوره‌های گذشته به صورت گسترده در کشور برگزار شده است، تصریح کرد: با توجه به وضعیت مردم منطقه و الگو شدن مردم برای کشورهای آزادی‌خواه جهان حضور در این انتخابات اهمیت بیشتری دارد.

وی با بیان اینکه مردم‌سالاری دینی و دموکراسی  واقعی از ویژگی‌های کشور است، افزود: مردم به صورت آزادانه در انتخابات شرکت کرده و افراد مورد اطمینان خود را به مجلس می‌فرستند.

صادقی با اشاره به اینکه هیچ کشوری به اندازه نظام جمهوری اسلامی مردم‌ سالار نیست، افزود: کشورهای که ادعای حقوق بشر می‌کنند خود به عنوان ناقضان حقوق بشر محسوب می‌شوند.

وی شرکت در انتخابات را موجب توسعه و پیشرفت جامعه عنوان کرد و گفت: مردم باید با حضور حداکثری خود نماینده‌هایی با افکار جدید که درد آشنای جامعه باشند، انتخاب کنند.

امام جمعه طارم با بیان اینکه حضور در انتخابات دشمنان نظام را مایوس می‌کند، افزود: چشم دشمنان به ملت ایران دوخته شده تا این حضور کمرنگ باشد.

وی حضور مردم در انتخابات را مهر تاییدی به حکومت اسلامی عنوان کرد و گفت: مردم تهدیدات دشمنان را به خوبی شناخته و با این تهدیدات مقابله می‌کنند.

صادقی با اشاره به اینکه شناخت دشمن از برنامه‌های مردم است، افزود: مردم چون دخالت بیگانگان را در عرصه‌های مختلف مشاهده کرده‌اند، هیچ‌گاه اجازه دخالت در سرنوشت خود را به بیگانگان نمی‌دهند.

وی با بیان اینکه انتخابات عرصه دیگری برای مقابله با تهدیدات دشمنان محسوب می‌شود، اضافه کرد: مردم با تعیین سرنوشت خود با این توطئه‌ها مقابله می‌کنند.

امام جمعه طارم شرایط انتخابات را از نظر وقوع انقلاب بیداری اسلامی به تاسی از انقلاب اسلامی حساس توصیف کرد و گفت:  امید در دل نهضت اسلامی و اقتدار نظام با حضور گسترده مردم در انتخابات محقق می‌شود.

وی ابراز داشت: باید هوشیار بود تا افرادی ولایت‌مدار با روحیه بسیجی را روانه مجلس کرد تا آنان بتوانند با سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی‌های درست به  کاهش نابرابری‌ها در جامعه کمک کنند.

صادقی انتخابات مجلس شورای اسلامی را نمایش عظیم دموکراسی در کشور توصیف کرد و بیان داشت: با حضور با نشاط و پررنگ مردم امنیت ملی نیز افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول