اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم- 254

قمی: نوشهر 4 هزار رای اولی دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار نوشهر گفت: حدود 4 هزار رای اولی نوشهری واجد شرایط در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند.

قمی: نوشهر 4 هزار رای اولی دارد

محمدعلی قمی‌اویلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نوشهر بیان داشت: همایش وی‍‍ژه بلوغ سیاسی رای اولی‌های نوشهر با حضور دانش‌آموزان و دانشگاهیان برگزار شد و با برگزاری تریبون آزاد نقطه نظرات بسیاری با نشاطی ارائه شد که نشان‌دهنده مشارکت بالای این قشر است.

وی اظهار داشت: 207 صندوق ثابت و سیار در نوشهر و چالوس کار اخذ رای در این مرکز را به عهده دارند که از این تعداد 125 صندوق ثابت و 82 صندوق سیار است.

قمی‌اویلی ادامه داد: از تعداد صندوق‌های اخذ رای 24 صندوق ثابت و 18 صندوق سیار در نوشهر، هفت صندوق ثابت و 22 صندوق سیار در کجور، 52 صندوق ثابت و 18 صندوق سیار در چالوس، هفت صندوق ثابت و 19 صندوق سیار در مرزن‌آباد و در کلاردشت نیز 13 صندوق ثابت و پنج صندوق سیار وجود دارد.

این مسئول با اشاره به هماهنگی‌های صورت گرفته در سه هیئت نظارت، اجرایی و بازرسی از آمادگی کامل برای برگزاری این انتخابات خبر داد و تصریح کرد: از 25 فرآیند برگزاری این انتخابات 24 فرآیند رایانه‌ای برگزار می‌شود و امکانات اعم از رایانه، مودم و فناوری اطلاعات فراهم است تا انتخاباتی سالم، پرشور و در سلامت کامل براساس قانون برگزار شود.

رئیس مرکز حوزه انتخابیه نوشهر و چالوس تصریح کرد: در مجموع هیئت نظارت، اجرایی، بازرسی و امنیتی بیش از 3 هزار و 500 نفر در دو شهرستان دخیل هستند و تمهیدات لازم برای اخذ رای در مناطق صعب العبور بخش‌های کجور، مرزن آباد و کلاردشت اندیشیده شده و تمام حوزه‌ها زیرپوشش مخابرات و همراه اول هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره برگزاری جلسات مداوم هیئت برگزاری انتخابات خاطرنشان کرد: هر شب جلسات هماهنگی و بررسی روند تبلیغات در فرمانداری نوشهر برگزار می‌شود و نسبت به اقدامات لازم در روزهای آینده تصمیم‌گیری می‌شود که تاکنون 26 جلسه طی دو ماه گذشته برگزار شد.

قمی‌اویلی ادامه داد: تاکنون به چهار نامزد نمایندگی تذکر کتبی داده شد و دو نفر از هواداران کاندیداها به دلیل تخلفات تبلیغاتی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

این مسئول تصریح کرد: کمیته امحا نیز در این حوزه تشکیل شده و با مشارکت با شهرداری و نیروی انتظامی برابر قانون برخورد با متخلفان صورت گرفته و نسبت به جمع‌آوری ابزارهای تبلیغاتی غیرقانونی اقدام شده است.

فرماندار نوشهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حساسیت‌های این دوره از انتخابات بر لزوم مشارکت حداکثری در این انتخابات تاکید کرد و با اشاره به اینکه در نوشهر و چالوس از تمام سلایق و افکار سیاسی نامزد وجود دارد از نشاط سیاسی در رقابت نامزدهای انتخاباتی در این حوزه خبر داد و متذکر شد: با وجود این فضای با نشاط سیاسی و تبلیغاتی پیش‌بینی می‌شود مشارکت بالایی را در این حوزه شاهد باشیم.

انتهای پیام/ن۱۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول