اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان دانش‌‌آموزی استان کردستان خبر داد

تشکیل مجمع خیرین دانش‌‌آموزی در مدارس کردستان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان دانش‌‌آموزی استان کردستان از تشکیل مجمع خیرین دانش‌‌آموزی در مدارس استان خبر داد.

تشکیل مجمع خیرین دانش‌‌آموزی در مدارس کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حسام رضایی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری جشن نیکوکاری که در اداره کل کمیته امداد امام (ره) کردستان در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: به منظور تقویت حس همکاری و تعاون در بین دانش‌آموزان تشکیل این مجامع‌ در مدارس استان آغاز شده و در حال فعالیت هستند.

به گفته وی، تلاش برای تقویت مشارکت بیشتر دانش‌آموزان در کارهای خیر در قالب برنامه‌های مختلف دنبال می‌شود و در طول سال‌های اخیر بازخورد بسیار خوبی داشته است.

رئیس سازمان دانش‌‌آموزی استان کردستان از نواخته شدن زنگ نیکوکاری همزمان با سراسر کشور در 17 اسفند امسال در تمامی مدارس استان خبر داد و افزود: سازمان دانش‌آموزی امسال نیز همچون سنوات گذشته به منظور برگزاری هرچه باشکوه جشن نیکوکاری در سطح استان با تمام توان گام برمی‌دارد.

رضایی خاطرنشان کرد: به همین منظور دستورالعمل‌ها نیز به تمامی شهرستان‌های استان ابلاغ شده است و طبق برنامه مدارس استان در راستای جمع‌آوری و توزیع کمک‌های مردم به نیازمندان اقدام می‌کنند.

وی خواستار معرفی و تقدیر از تعدادی از خیرین به منظور تشویق و ترغیب دیگران برای مشارکت در برنامه‌های خیرخواهانه را در روز 17 در مراسم نمادین به صدا در آوردن جشن نیکوکاری شد و گفت: تقدیر از این افراد ضمن تشویق بیش از پیش آنان موجب ترغیب دیگران به مشارکت در این برنامه‌ها می‌شود.

رئیس سازمان دانش‌‌آموزی استان کردستان استفاده از ظرفیت روحانیون به عنوان قشر تاثیرگذار جامعه در برگزاری هرچه با شکوه‌تر جشن نیکوکاری شد و افزود: روحانیون به ویژه امامان جمعه نقش مهمی در ترغیب و تشویق مردم به مشارکت در برنامه‌های خیرخواهانه و عام‌المنفعه دارند.

رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان نیز در این جلسه آمادگی کامل آموزش و پرورش برای مشارکت و همکاری در برگزاری هرچه باشکوه جشن نیکوکاری را اعلام کرد و اظهار کرد: این سازمان همچون سنوات گذشته در برگزاری این برنامه ارزشی و خداپسندانه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

به گفته منتشلو، کار اطلاع‌رسانی در مورد برگزاری جشن به مراکز آموزشی و ادارات آموزش و پرورش در سراسر استان آغاز شده است.

وی برگزاری مسابقه مقاله و یا انشا نویسی با موضوع احسان و نیکوکاری را از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایده بسیار ارزشمندی دانست و گفت: انجام اینگونه برنامه‌های فرهنگی زمینه مشارکت بیشتر دانش‌آموزان را در این جشن فراهم می‌شود.

وی در پایان خواستار ابلاغ چگونگی برگزاری مسابقه انشانویسی و نحوه معرفی نفرات برتر شهرستانی و استانی آن از سوی کمیته امداد امام راحل به آموزش و پرورش استان به منظور هماهنگی بیشتر شد.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول