اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان – 198

گرزین: یکی از نامزدهای گرگان و آق‎قلا انصراف داد

خبرگزاری فارس: فرماندار گرگان گفت: تعداد رقبای انتخاباتی با انصراف سید یعقوب جعفری یکی از کاندیداهای حوزه گرگان و آق قلا از 25 نفر به 24 نفر رسید.

گرزین: یکی از نامزدهای گرگان و آق‎قلا انصراف داد

جعفر گرزین امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: خوشبختانه تا این ساعت در همه ستادها وفاق و همدلی با رضایتمندی بالایی وجود دارد و شرایط برای یک انتخابات سالم در گرگان فراهم است.

وی تصریح کرد: شهرستان گرگان تاکنون در دوره‎های مختلف انتخابات، با وجود قومیت ها و احزاب گوناگون رقابتی به شرینی این دوره به خود ندیده بود که این مهم حاکی از درایت و تدبیر نسل جوان است.

فرماندار گرگان متذکر شد: دشمن همواره سعی دارد در این انتخابات تنش آفرینی کند و از قومیت‎ها به عنوان یک فرصت به نفع خودش بهره ببرد که خوشبختانه ما این فرصت را به عنوان یک غنیمت و شرایط مستعدی برای تنوع کاری احساس می کنیم.

گرزین با بیان اینکه استان گلستان جزو استان‎های برتر در برگزاری انتخابات است، گفت: یکی از برنامه‎هایی که دشمن در تبلیغات خود بر آن دامن زده بود اینکه هنرمندان گرایشی به انتخابات ندارند درحالیکه با تقاضای هنرمندان، برای اختصاص یک صندوق رای سیار به این قشر هنرمند با مشورت از هیئت اجرایی، هیئت نظارت و موافقت استاندار گلستان در تالار فخرالدین اسعد گرگانی تعلق گرفت.

وی ادامه داد: برنامه‎های متنوعی در این روز تدارک دیده شده و جمعی از هنرمندان با برنامه‎های متنوع هنری و اسلامی خود در کنار صندوق اخذ رای انجام خواهند داد و جوانان زیر 18 سال نیز با در دست داشتن گل‎هایی به یاد شهید احمدی‎روشن و عکس ایشان، به دشمنان خواهند فهماند که نسل بعدی نیز در پاسداری از این انقلاب با جدیت جلو می‌رود.

فرماندار گرگان متذکر شد: انتخابات محصول آرای مردم است و ما نیز نمی‎دانیم که نتیجه رقابت 24 کاندیدا چه می‌شود چراکه این انتخابات یک انتخابات فرمایشی و تشریفاتی نیست و با توجه به اینکه رقابت در گرگان تنگاتنگ است، مردم مطمئن باشند که انتخابات به وسیله سه هزار و 800 نفر در حوزه انتخابیه گرگان و آق‎قلا برگزار می‎شود و تعیین‎کننده نیز خود مردم خواهند بود.

گرزین با بیان اینکه در آستانه بهار و شکوفه‎های معرفت هستیم، اظهار داشت: ان‌شاءالله در 15 اسفند که نتیجه انتخابات قطعی می‎شود روز جشن سیاسی را همزمان با روز درختکاری با حضور افرادی که پیروز انتخابات شدند با دعوت دیگر رقبای انتخاباتی از سوی کاندیداهای پیروز شاهد باشیم تا نمایندگان مجلس نهم با ایجاد وفاق و صمیمیت به انجام کارهای نیمه تمام بپردازند و در شرف اقداماتی که سبب توسعه و پیشرفت استان شود، گام بردارند.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول