اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم- 259

نائیجی: ثبت 12 تخلف انتخاباتی در آمل

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بازرسی ستاد انتخابات شهرستان آمل گفت: 12 تخلف انتخاباتی در شهرستان آمل ثبت شده است.

نائیجی: ثبت 12 تخلف انتخاباتی در آمل

حسینعلی نائیجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به اینکه در ابتدای تشکیل هیئت بازرسی با توجه به دستورالعمل‌های موجود، شاخه‌های فرعی این هیئت در بخش‌های آمل تشکیل شده، بیان داشت: در سه بخش لاریجان، امامزاده عبدالله و دابودشت این هیئت به صورت هسته‌های محدودتر در حال فعالیت است.

رئیس هیئت بازرسی ستاد انتخابات شهرستان آمل در ادامه عنوان کرد: بخش‌های سه‌گانه آمل دارای هیئت‌های بازرسی مستقلی هستند.

نائیجی با تاکید بر اینکه به ازای هر صندوق رای‌گیری یک بازرس در شعبه رای‌گیری حضور خواهد داشت، گفت: در بخش‌های مختلف آمل جلسات توجیهی برای آشنایی به شرح وظایف این بازرس‌ها برگزار شده است.

وی با بیان اینکه افراد در هیئت بازرسی و بازرسان صندوق‌ها از افراد مورد وثوق و اطمینان هستند، اظهار داشت: این افراد فعالیت انتخاباتی ندارند و از معتمدان محلات هستند.

این مسئول با اشاره به اینکه تخلفات ستادهای انتخاباتی و دهیاران از سوی هیئت‌های بازرسی گزارش می‌شود، افزود: تخلفات به دو صورت شفاهی و کتبی مورد بازرسی قرار می‌گیرد.

رئیس هیئت بازرسی ستاد انتخابات شهرستان آمل ادامه داد: برخی تخلفات به صورت شفاهی با بیان تذکر رفع می‌شود، اما برخی نیز مستقیما به استان مکتوب می‌شود.

نائیجی با تاکید بر اینکه تاکنون 12 تخلف انتخاباتی در آمل به صورت مکتوب به استان گزارش شده، یادآور شد: راه‌اندازی کاروان‌های تبلیغاتی، بنرهای خارج از محدوده قانونی و تهمت و افترا از مهم‌ترین این تخلفات بوده است.

وی با اشاره به اینکه 12 نفر در هیئت بازرسی شهرستان آمل فعالیت می‌کنند، یادآور شد: در روز رای‌گیری نیز برای هر صندوق یک بازرس و برای هر چند صندوق نیز یک سربازرس تعیین شده است.

نائیجی اذعان داشت: 11 سربازرس در مناطق شهری، پنج سربازرس در دابودشت، سه نفر در امامزاده عبدالله(ع) و سه نفر نیز در بخش لاریجان حضور دارند.

رئیس هیئت بازرسی ستاد انتخابات شهرستان آمل در پایان گفت: 22 سربازرس در روز انتخابات در آمل بر صندوق‌های اخذ رای نظارت خواهند داشت.

انتهای ‌پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول