اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتخاب بزرگ اسفند/152

اقبال انتخاباتی مردم تضمینی بر فعالیت‏های هسته‏ای است

خبرگزاری فارس: امام جمعه و استاندار سمنان با صدور بیانیه‏ای مشترک بر تاثیر حضور امت مسلمان ایران در انتخابات بر دست‏یابی به انرژی صلح‏آمیز هسته‏ای تاکید ‏کرند.

اقبال انتخاباتی مردم تضمینی بر فعالیت‏های هسته‏ای است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، در این بیانیه که امروز یک نسخه از آن به دفتر خبرگزاری فارس در استان سمنان نمابر شده، آمده است: امام خمینی (ره) می‏فرمایند که "من امیدوارم که ملت شریف ایران در این امر مهم الهی انتخابات یکدل و یک‌سخن روز انتخابات به سوی صندوق‏ها هجوم برند و آرای خود را به صندوق‏ها بریزند."

در پیام مشترک نماینده ولی‏فقیه در استان و امام جمعه سمنان و استاندار سمنان در خصوص دعوت مردم برای حضور در انتخابات آمده است: پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در شکل‏گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشأت گرفته از حضور مستمر، رأی و نظر ملت بزرگی دارد که اتکایش به دین مبین اسلام و رهبری خردمندانه معمار بزرگ انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) بود.

در ادامه می‏خوانیم: این نظام مقدس در طول حیات پربرکتش که بیش از سه دهه از آن می‏گذرد، به طور متوسط هر سال با برگزاری یک انتخابات به جهانیان نشان داده که به نقش مردم و مشارکت آنان در عرصه‏های مختلف تصمیم‏گیری تأکید وافری دارد و براساس قانون اساسی بر آن پایبند است.

این بیانیه می‏افزاید: این مسئله برای مردم عزیز ایران اسلامی شأن و منزلت ممتازی در جهان ایجاد کرده است و این بار مردم همیشه در صحنه در آستانه آزمون پراهمیت دیگری قرار می‏گیرند؛ عرصه‏ای که تمام نگاه دنیا خصوصاً چشمان نفرت‏انگیز بدخواهان و دشمنان به آن دوخته شده تا مشاهده کنند که مردم پس از صدور قطعنامه‏های مختلف، تحریم‏های بی‏اساس و تهدیدات یک جانبه حضورشان در انتخابات چگونه است.

در بخشی از این بیانیه با تاکید آیت‏الله سید محمد شاهچراغی و عباس رهی،‌ آمده است : دشمنان این ملت به سرکردگی آمریکای غارتگر و صهیونیسم جنایتکار در این روزها با تمام توان و نیروی خود و استفاده از تبلیغات مسموم و توطئه‏های گوناگون به دنبال ایجاد یأس و نا امیدی بین مردم برای جلوگیری از حضورشان در انتخابات و رشد و پیشرفت و دستیابی کشورمان در عرصه‏های علمی و تکنولوژی به ویژه بحث انرژی صلح‏آمیز هسته‏ای است.

در بخش دیگری آمده شده است: ملت آگاه و سرافراز ایران اسلامی همچنان که بارها اعلام کرده‏اند، در روز 12 اسفند با شرکت در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بار دیگر نقشه‏های پلید آنان را خنثی می‌کند و اعلام می‏کنند که فشارها و کارشکنی‏های استکبار جهانی و ایادیش خللی در اراده و حرکت رو به جلوی این ملت ایجاد نمی‌کند.

عالی‏ترین مسئولان استان سمنان در ادامه با تبریک فرارسیدن سی و چهارمین بهار آزادی از عموم هم‏استانی‏های غیور، متدین و انقلابی دعوت کرده‏اند تا با توجه به حساسیت و اهمیت این دوره از انتخابات و جایگاه منزلت والای مجلس که امام بزرگوارمان آن را در رأس امور کشور قلمداد کردند، با حضور گسترده و همه‏جانبه خود در پای صندوق‏های رأی مانند حضور در راهپیمایی دشمن‏شکن 22 بهمن، ضمن تجدید میثاق با آرمان‏های والای شهیدان گرانقدر و امام شهیدان، به ندای ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت‏الله العظمی خامنه‏ای لبیک گویند.

در این بیانیه آمده: امید است مردم با برگ‏های رأیی که به صندوق می‏اندازند، موجب افزایش هرچه بیشتر عظمت، عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهان باشند.

در پایان می‏خوانیم: امیدواریم با انتخاب پرشور و با بصیرت خویش نمایندگانی اصلح، شجاع، مومن، صریح در بیان ارزش‏ها و اصول انقلاب، کاردان و دلسوز مردم که از معیارهای مورد تأکید مقام معظم رهبری است، مجلس قوی، مقتدر، عزتمند و پرتلاش و در خدمت مردم که پشتوانه نظام و دولت خدمتگزار، مهرورز و عدالت‏محور باشد، تشکیل شود.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول