اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی انتخابات در یزد:

80 خبرنگار و عکاس انتخابات را در استان یزد پوشش می‌دهند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان یزد گفت: بیش از 80 خبرنگار و عکاس در سراسر استان یزد، رخداد سیاسی 12 اسفند را پوشش خبری می‌دهند.

80 خبرنگار و عکاس انتخابات را در استان یزد پوشش می‌دهند

سیدعبدالمجید قائم محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: انتخابات یکی از مهم‌ترین رویدادهای سیاسی،‌ فرهنگی و اجتماعی کشور است و به دلیل اهمیت آن و با توجه به مانورهای رسانه‌های بیگانه بر انتخابات 12 اسفند، پوشش اخبار انتخابات حائز اهمیت است.

وی افزود: بر همین اساس شرایط حضور بیش از 80 خبرنگار در سراسر استان برای پوشش اخبار فراهم شده و خبرنگاران و عکاسان علاوه بر مرکز استان در 10 شهرستان دیگر استان به پوشش اخبار انتخابات و انعکاس حضور حماسی مردم خواهند پرداخت.

قائم‌محمدی خاطرنشان کرد: امسال همچنین طبق روال سال‌های گذشته، اتاق خبر نیز در استانداری یزد راه‌اندازی شده و تجهیزات لازم برای ارسال اخبار توسط خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها فراهم شده است. تمام شرایط در استان یزد برای انعکاس اخبار انتخابات فراهم است و امیدواریم تلاش خبرنگاران و عکاسان این استان بتواند بخشی از سیاه‌نمایی‌های رسانه‌های بیگانه در زمینه حضور مردم در انتخابات را جبران کند.

قائم‌محمدی همچنین از تلاش‌های رسانه‌های استان یزد اعم از خبرگزاری‌ها، سایت‌های محلی، روزنامه‌های سراسری و محلی، صدا و سیمای مرکز استان یزد همچنین اعضای کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در یزد قدردانی و تلاش‌های آنها در طول این مدت را تحسین کرد.

رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان یزد افزود: اعضای این کمیته آماده همکاری با خبرنگاران و عکاسان برای انعکاس هرچه بهتر این رویداد مهم سیاسی هستند.

قائم‌محمدی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار امیدواری کرد: روز جمعه 12 اسفندماه شاهد خلق حماسه‌ای بزرگ از سوی ملت ایران به ویژه مردم فهیم یزد باشیم.

وی تاکید کرد: به طور قطع تبلیغات منفی دشمنان با ابزارهای رسانه‌ای که در اختیار دارند، تاثیری در حضور مردم در انتخابات نخواهد داشت و مردم بار دیگر وفاداری و عشق و علاقه خود را به نظام مقدس اسلامی و ولایت مطلقه ‌فقیه به نمایش خواهند گذاشت.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول