اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه خبر داد

فعالیت 4400 نفر در اجرای انتخابات در دماوند و فیروزکوه

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: 4 هزار و 446 نفر در اجرای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه فعال هستند.

فعالیت 4400 نفر در اجرای انتخابات در دماوند و فیروزکوه

علی‏رضا قاسمی‏فرزاد امروز در گفت‏و‏گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شرق استان تهران، از جانمایی 137 صندوق اخذ رای و فعالیت 2 هزار و 380 نفر در اجرای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه خبر داد.

وی افزود: برنامه‏های مدون و جامعی برای آموزش عوامل اجرایی انتخابات به ویژه کاربران انتخاباتی در این حوزه انتخابیه صورت گرفته است تا زمینه مناسب حضور مردم در پای صندوق‏های رای فراهم شود.

رئیس حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعداد 4 هزار و 446 نفر در اجرای انتخابات در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه فعال شده‏اند، تصریح کرد: این افراد از بدنه جامعه و اقشار مختلف مردم هستند که بر اساس آموزش‏های داده شده، عملیات رای‏گیری در روز جمعه را انجام می‏دهند.

قاسمی‏فرزاد از 137 شعبه فعال اخذ رای در این حوزه انتخابیه خبر داد و خاطرنشان کرد: از این تعداد شعبه، 64 در حوزه اصلی دماوند، 29 در حوزه فرعی رودهن، 34 در فیروزکوه و 10 در ارجمند خواهیم داشت.

وی یادآور شد: از این تعداد، 65 شعبه روستایی، 77 شعبه شهری، 83 شعبه ثابت، 54 شعبه سیار، 16 شعبه برای بانوان، 14 شعبه برای آقایان و 107 شعبه به صورت همگانی است.

رئیس حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: 183 کاربر رایانه، 150 نماینده فرماندار و 137 بازرسان در پای صندوق های اخذ رای روز جمعه 12 اسفندماه فعال هستند.

قاسمی‏فرزاد از رای‏دهندگان خواست که در روز اخذ رای شناسنامه و کارت ملی خود را به همراه داشته باشند تا با دقت، ‌سرعت و صحت رای‏گیری انجام شود.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول