اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بازرسی انتخابات آذربایجان‌شرقی:

141 سر بازرس انتخابات در آذربایجان‌شرقی را رصد می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بازرسی برانتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: تعداد 141 نفر سربازرس در جریان برگزاری این انتخابات در سطح استان در شعبات اخذ رای حضور خواهند یافت.

141 سر بازرس انتخابات در آذربایجان‌شرقی را رصد می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان آذربایجان‌شرقی، محمد رستمی اظهار کرد: از مجموع این سربازرسان، تعداد 48 نفر در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو به کارگیری می‌شوند که از این رقم نیز تعداد 35 سربازرس به شهرستان تبریز اختصاص دارد.

وی اضافه کرد: علاوه بر سربازرسان فوق، تعداد 2 هزار و 790 بازرس نیز در شعبات اخذ رای حوزه‌های 13 گانه انتخابیه استان حضور می‌یابند که وظیفه نظارت بر حسن اجرای انتخابات را بر عهده دارند.

رستمی، با اشاره به برگزاری همایش‌های مختلف توجیهی برای بازرسان نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: همایش یک روزه هیئت‌های بازرسی حوزه‌های اصلی و فرعی، نشست‌های تخصصی بازرسان صندوق‌ها در شهرستان‌ها، اعزام اعضای هیئت بازرسی استان به حوزه‌های انتخابیه در دو مرحله برای ارزیابی وضعیت شهرستان‌ها و توزیع دستورالعمل هیئت‌های بازرسی از جمله این اقدامات بوده است.

وی، با بیان اینکه هیئت بازرسی آذربایجان‌شرقی اخبار و اطلاعات روزانه انتخابات را به دقت رصد و کنترل می‌کند، گفت: گزارشات مربوطه به طور روزانه در اختیار هیئت بازرسی مستقر در وزارت کشور قرار می‌گیرد.

رئیس هیئت بازرسی بر انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در آذربایجان‌شرقی، کنترل و بازرسی مراحل ثبت‌نام، تشکیل هیئت‌های اجرایی، اعلام و صدور صلاحیت تایید نامزدها، کنترل نحوه تبلیغات انتخاباتی و کنترل هیئت‌های اجرایی و وضعیت دستگاه‌ها و ادارات را از جمله وظایف این هیئت‌ها برشمرد.

انتهای پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول