اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/-252

تابعی: عدم شرکت در انتخابات پذیرفتنی نیست

خبرگزاری فارس: دبیر حزب مؤتلفه اسلامی و کاندیدای حوزه انتخابیه بیرجند و درمیان با اشاره به لزوم شرکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: عدم شرکت در انتخابات یک عذر پذیرفته‌نشدنی است.

تابعی: عدم شرکت در انتخابات پذیرفتنی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی تابعی ظهر امروز در حسینیه گازاری‌های بیرجند با اشاره به لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اظهار داشت: ما باید در وهله نخست در راستای مشارکت تمامی واجدان شرایط رأی دادن در انتخابات مجلس نهم تلاش کنیم.

وی شرکت در انتخابات را یک فریضه الهی، همچون سایر وظایف دینی دانست و افزود: عدم شرکت در انتخابات یک عذر پذیرفته‌نشدنی است.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی و کاندیدای این دوره حوزه انتخابیه بیرجند و درمیان در انتخابات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: علاوه بر اینکه شرکت در انتخابات یک رسالت و وظیفه است، یک حق هم به حساب می‌آید.

*با شرکت در انتخابات، سرنوشت نظام را رقم می‌زنیم

تابعی اضافه کرد: یعنی اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی به ما این اختیار را داده است که با مشارکت در انتخابات و انتخاب فرد مورد نظرمان، در سرنوشت نظام دخالت کرده و شرایط مورد نظر خویش را حاکم کنیم.

*اگر تمامی مصوبات هیئت دولت اجرا می‌شد، شاهد تحولات بنیانی می‌بودیم

کاندیدای حوزه انتخابیه بیرجند و درمیان ابراز داشت: اگر تمامی مصوبات هیئت دولت در سفر اول به مرحله اجرا می‌رسید تحولات اساسی در بیرجند ایجاد می‌شد.

تابعی افزود: اما به هر دلیل، بسیاری از این مصوبات به مرحله اجرا نرسیده و به منظور اجرایی شدن آنها باید نماینده آینده پیگیری‌های گسترده‌ای را صورت دهد.

وی با اشاره به خدماتی که در کمیته امداد امام خمینی(ره) انجام داده است، گفت: ایجاد اشتغال برای افراد زیرپوشش، پیگیری احداث 2 هزار و 400 خانه روستایی به منظور حل مشکل مسکن افراد زیرپوشش و ساخت خوابگاه شبانه‌روزی و اردوگاه که جزو برترین‌ها در کشور بود از جمله خدماتی است که در دوره صدارت خویش بر کمیته امداد انجام دادم.

کاندیدای حوزه انتخابیه بیرجند و درمیان دلیل استعفای خویش از ریاست کمیته امداد را شرکت در انتخابات دانست و ادامه داد: همچنین همزمان به بنده پیشنهاد خدمت در دو نهاد کمیته امداد قم و نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم‌پزشکی شده بود.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول